جمعی از مدیران شرکت ملی حفاری نفت ایران از پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی کرمانشاه بازدید کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

 فرشیدی در ابتدای این جلسه مدیران 13 شرکت مستقر در پارک علم و فناوری که از میان شرکت های عضو گزینش شده بودند به ارائه فعالیت ها و توانمندی های خود پرداختند.

معاون مدیر پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری ایران اظهار داشت: مجموعه شرکت ملی حفاری آماده همکاری با پارک علم و فناوری کرمانشاه در راستای پیشبرد اهداف و برنامه های خود در یک بستر تعاملی دو جانبه می باشد.

 فرشیدی گفت: تجهیزات و ماشین آلاتی در این شرکت وجود دارد که علاوه بر ساخت مستلزم نگهداری و صرف هزینه های فراوان است که برهمین اساس می توان از توانمندی شرکت های پارک علم و فناوری کرمانشاه استفاده کرد.

فرشیدی با اعلام آمادگی جهت راه اندازی دفتر نمایندگی شرکت ملی حفاری در پارک علم و فناوری، گفت: می بایست از همه ظرفیت ها استفاده کرد و امروزه باید دیگر مهندسی معکوس پاسخگو نیست و بر همین اساس ضرورت دارد تا از استعداهای همه جوانان به خوبی بهره مند شد.

وی در پایان گفت: یکی از مشکلات ساختاری، ضعف در انجام کارهای جمعی است که می بایست به سمت هم افزایی و ایجاد خوشه های صنعتی حرکت کنیم.

در ادامه این نشست مهندس رضا رحیمی- قائم مقام پارک علم و فناوری کرمانشاه- ضمن اعلام آمادگی برای همکاری های متقابل میان دو مجموعه، گفت: ضرورت توجه به توسعه نرم و حمایت های داخلی از جوانان امروزه بر کسی پوشیده نیست و در این راستا استان کرمانشاه از قابلیت های بسیار خوبی برخوردار است.

از نظر صنعتی استان در رده ی 17 و از نظر فناوری جزء استان های رتبه اول است و این نشان دهنده توانمندی های استان کرمانشاه است./س



برچسب ها: کرمانشاه ، رازی ، نظام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.