رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: حضور حماسی مردم در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری بیانگر عشق و دلدادگی آنان به روحانیت است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری آیت الله هاشمی رفسنجانی در دوازدهمین سالگرد رحلت آیت الله صالحی مازندرانی در شهر شیرگاه مازندران افزود: مردم با حضور حماسی در انتخابات ریاست جمهوری دوره یازدهم ، نشان دادند تنها راه نجات کشور ، اعتماد و اطمینان به روحانیت است.

وی مشکلات اقتصادی کشور را بسیار جدی و واقعی دانست و تصریح کرد: در شرایط سخت تحریم، کشور در فروش نفت با مشکلات فراوانی مواجه است، بنا بر این تمهیدات لازم برای جایگزین کردن درآمد نفتی کشور باید در نظر گرفته شود.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام بر لزوم حمایت همه جانبه مردم و مسوولان از دولت یازدهم تاکید کرد و گفت: هر کسی بخواهد به کشور و مردم خدمت کند باید راه ها را باز و مشکلات را برطرف کند.

آیت الله هاشمی رفسنجانی افزود: ایجاد اشتغال، ارتقای تولید و بهبود وضع معیشتی مردم باید از اولویت های مهم کاری دولت یازدهم باشد

وی از مازندران به عنوان دیار علویان یادوتصریح کرد : مردم مازندران در طول تاریخ نظام اسلامی، در عرصه های مختلف حضوری پررنگ داشتند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: این عالم ربانی در حالی که در دوران خفقان رژیم پهلوی متحمل رنج و سختی های فراوانی شده بود، هیچگاه از وفاداری به آرمان های انقلاب و دلدادگی به امام راحل دست بر نداشت./س

برچسب ها: حضور ، حماسی ، مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.