بازيگر سريال "ستاره حيات" گفت: "مرجان" داراي شخصيتي پرخاشگرانه است كه اين خصوصيت كاملا با من متفاوت است.

باشگاه خبرنگاران- "سوگل طهماسبي" (متولد 25 بهمن سال 1364 در اصفهان)  بازيگر ايراني تئاتر، سينما و تلويزيون است. وي داراي مدرك فوق ديپلم گرافيك و دانشجوي انصرافي تدوين است، "طهماسبي" از 8 سالگي به زادگاه پدري و مادري‌اش در اهواز بازگشته و بزرگ‌ شده همانجاست. 

از همان دوران، تئاتر را برگزيد و در يكي از كلاس‌هاي آموزش بازيگري با اين حرفه آشنا شد و تا پايان دوره دبيرستان ضمن تحصيل در نمايشنامه‌هاي مختلف بخصوص جشنواره‌هاي تئاتر شركت مي‌كردند اولين تجربه حرفه‌اي "سوگل طهماسبي" با سريال "روزگار قريب" آغاز شد و بعد از آن در فيلم‌هاي سينمايي چون "پرچم‌هاي قلعه كاوه"، "دختران"، "زندگي خصوصي آقا و خانم ميم"، "چهارسو"، "بزرگمرد كوچك" و "روزگار قريب"، "زائرسراي ممتاز"، "يوسف پيامبر"، "مثل هيچكس"، "فاصله‌ها"، "خانه بي‌پرنده" و ... به ايفاي نقش پرداخته و حال در مجموعه ستاره حيات به كارگرداني "جواد ارشاد" كه هم‌اكنون از شبكه سه سيما در حال پخش است هنرنمايي مي‌كند. 
به همين بهانه با او گفتگويي را انجام داديم كه در زير مي‌خوانيد:  
 
-خانم "طهماسبي"، چطور براي ايفاي اين نقش انتخاب شديد؟ 
 
با توجه به شناخت قبلي كه "شريفي" برنامه ريز مجموعه "ستاره حيات" از من داشت من را براي ايفاي نقش "مرجان" به "جواد ارشاد" معرفي كرد و از ابتدا هم "ارشاد" نسبت به انتخاب بازيگر نقش "مرجان" وسواس زيادي داشت چرا كه "مرجان" داراي شخصيت حساس و همچنين پيشبرنده بخش درام داستان است كه پس از صحبت با وي من براي ايفاي اين نقش انتخاب شدم. 
 
-خانم "طهماسبي" در خصوص كاراكتر نقش "مرجان" بيشتر توضيح دهيد؟ 
 
"مرجان" دختري داراي بيماري تومور مغزي است كه در دوران كودكي به دليل مرگ مادرش ضربه عاطفي شديدي خورده و پدرش را مقصر مرگ مادرش مي‌داند به همين دليل حاضر به درمان نيست ولي با حمايت‌هاي مادربزرگش حاضر به انجام عمل جراحي مي‌شود.  
 
-نقش "مرجان" چه تفاوتي با نقش‌هايي كه شما تا به حال ايفا كرده‌ايد، دارد؟ 
 
پرخاشگري شخصيت "مرجان" كاملا با نقش‌هاي قبلي من متفاوت است چرا كه من نقش‌هايي آرام را ايفا كرده‌ام و از اين به بعد با نقش‌هاي قبلي‌ام متفاوت است. 
 
-تا چه ميزان شخصيت "مرجان" به "سوگل طهماسبي" نزديك است؟ 
 
"سوگل طهماسبي" هيچ شباهاتي با شخصيت "مرجان" ندارد و از نظر احساس هم به هيچ وجه به من نزديك نيست البته پس از درمان بيماري‌اش شايد برخي از خصوصياتش به من نزديك باشد به همين علت هم يك ماه قبل از شروع كار به بيمارستان رفتم و با چند بيمار براي نزديك شدن به نقش صحبت كردم. 
 
-از كار با گروه و عوامل مجموعه "ستاره حيات" برايمان بگوييد. 
 
كار با گروه بسيار خوب، آرام و همچنين تجربه‌ي جذابي بود و اگر سري دوم آن هم ساخته شود با كمال ميل حاضر به همكاري با اين گروه هستم. 
 
-بازخورد مردم نسبت به اين مجموعه را چطور ديديد؟  
 
از بازخوردها مشخص است كه مردم سريال را نگاه مي‌كنند چرا كه سريال نويي است و پيش از اين ما نمونه‌هاي خارجي آن را نظير "پرستاران" ديده بوديم اما نمونه ايراني ساخته نشده بود بنابراين تا به الان بازتاب خوبي داشته و مردم با روش برخورد با بيماري و اورژانس آشنا مي‌شوند و جنبه‌ي آموزشي آن براي مخاطب جذاب است. 
 
-اگر نكته‌ي خاصي درباره اين مجموعه وجود دارد، بفرماييد؟ 
 
از تمامي كارمندان اورژانس كه با سختي، عشق و شجاعت كار مي‌كنند تشكر مي‌كنم. 
 
-در حال حاضر مشغول انجام چه كاري هستيد؟ 
 
يك تله فيلم به كارگرداني "محمد شيرعليان" به من پيشنهاد شده كه فيلمنامه آن راخوانده‌ام و قرار است مهر ماه جلوي دوربين بروم. 
 
-در خصوص نقش خود در اين تله فيلم توضيح دهيد؟ 
 
در اين تله فيلم شخصيتي به نام "سارا" را ايفا مي‌كنم كه دختر مذهبي است و يك خواستگار دارد كه چندين بار است بدون اجازه پدر خود با اين خواستگار به بيرون مي‌رود. 
 
-در پايان چه نقشي را دوست داريد بازي كنيد كه تاكنون آن را ايفا نكرده‌ايد؟ 
 
من تاكنون در نقش‌هاي مثبت به ايفاي نقش پرداخته‌‌ام دوست دارم بازي دوست دارم بازي در نقش منفي را هم تجربه كنم./ي2
 
گفتگوي از سميه مرداني.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار