سرمربی تیم فوتبال ساحلی صنعت مبارکه اصفهان با بیان اینکه این شکست حق ما نبود دلیل باخت تیم خود را اشتباهات فردی بازیکنان دانست اما میرشمسی معتقد است با استفاده از بازی هجومی به نتیجه پرگل رسیده است.




به گزارش گروه استانها باشگاه خبرنگاران سرمربی تیم فوتبال ساحلی صنعت مبارکه اصفهان شامگاه شنبه پس از باخت تیمش مقابل تیم گلساپوش یزد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: گرچه گلساپوش تیم قوی و قدرتمندی است اما شکست پرگل حق صنعت مبارکه اصفهان نبود.

حسین مرادی ادامه داد: گلساپوشی ها بازی خوب و هماهنگی را در مقابل تیم صنعت مبارکه از خود ارائه دادند و جای تبریک و تقدیر دارد.

وی با بیان اینکه در این دیدار هر دو تیم، بازی تماشاگر پسندی را از خود به نمایش گذاشتند عنوان کرد: این بازی به دور از حاشیه برگزار شد و همه به ویژه تماشاگران از این دیدار لذت بردند.

مرادی در ادامه به تشریح وضعیت تیم خود پرداخت و در مورد باخت این تیم گفت: اشتباهات فردی بازیکنان در تایم نخست بازی، به کلی شیرازه تیم را به هم ریخت و موجب شکست پرگل این تیم در برابر گلساپوش یزد شد.

مرادی با تبریک به عوامل و کادر فنی گلساپوش یزد از نحوه میزبانی این استان در هفته یازدهم از رقابت‌ها تقدیر کرد و بیان داشت: با توجه به اینکه تیم گلساپوش یزد را تیم خیلی خوبی می‌دانم اما اختلاف فوتبال ساحلی مبارکه و یزد این همه گل نبود.

وی با بیان اینکه با هفت بازیکن در ترکیب تیم برای این هفته به یزد آمدیم گفت: اما این موضوع را دلیلی نمی دانیم که با اختلاف هشت گل از میدان خارج شویم.

وی اظهار داشت: در ابتدای فصل دو نفر از گلرهای خوب این تیم به لیگ دسته یک رفتند و چند نفر از بازیکنان دیگر هم به تیم ‌های دیگری در اصفهان منتقل شدند.

وی در بخشی از سخنان خود با انتقاد از عملکرد فدراسیون تصریح کرد: نمی دانم آیا در فدراسیون هیچ ‌کاری نیست تا برای تیم های لیگ برتر فوتبال ساحلی انجام دهند که آقایان تا امروز که در هفته یازدهم هستیم، هشت جلسه از حضور در میدان محرومم کرده ‌اند.

مرادی با انتقاد از عدم ارائه دلیل محرومیت از سوی فدراسیون اضافه کرد: تا کنون نه کمیته انضباطی تشکیل شده و نه جلسه‌ ای برگزار شده و بدون اینکه بدانم به چه دلیل، از حضور در میدان محروم هستم.

وی بیان داشت: هر هفته پیش از شروع بازی، ناظر بازی از سوی فدراسیون اعلام می‌کند که به دستور فدراسیون از حضور در میدان محروم هستم.

بی انگیزگی مبارکه و بازی هجومی گلساپوش نتیجه را پرگل کرد

حسین میرشمسی، سرمربی گلساپوش یزد پس از برد تیمش مقابل تیم صنعت مبارکه اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ساحلی بازان صنعت مبارکه از انگیزه کافی برای حضور در میدان برخوردار نبودند.

وی با بیان اینکه صنعت مبارکه نه در سقوط است و نه در صعود افزود: بازیکنان گلساپوش یزد از بی انگیزگی تیم صنعت مبارکه اصفهان استفاده کردند و نتیجه پرگلی را برای خود رقم زدند.

سرمربی گلساپوش یزد ادامه داد: با توجه به اینکه بازی قبل را به آبادان واگذار کرده بودیم از نظر روحی روانی به یک برد شیرین نیاز داشتیم که خوشبختانه نتیجه خوبی برای تیم رقم زد.

وی با بیان اینکه هر دو تیم بازی خوبی را ارائه دادند تصریح کرد: خط دفاعی صنعت مبارکه ضعیف عمل کرد و بازیکنان ما نیز بازی تهاجمی از خود نشان دادند.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی گلساپوش یزد با اشاره به حضور پنج ملی پوش کشورمان در این تیم یادآور شد: با این پیروزی قطعا صعود خواهیم کرد و انشاالله جزء چهار تیم در مرحله نیمه نهایی هستیم.

وی با بیان اینکه باید باید کم کم خودمان را آماده کنیم گفت: وضعیت تیم بهتر شده و نسبت به سال قبل امیدواری بیشتری داریم که جایگاه خود را ارتقا دهیم.

میرشمسی عنوان کرد: دو نفر از بازیکنان به دلیل مصدومیت هنوز از آمادگی لازم برخوردار نیستند و نمی توانند تیم را همراهی کنند که امید است با بهبودی کامل بتوانیم با حفظ نتیجه سال قبل نیم نگاهی به صدر قهرمانی داشته باشیم.

برچسب ها: اشتباهات ، فردی ، بازیکنان ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.