دوبلور سيما و بازيگر نقش "فرخي يزدي" از سالها تلاش كارگردان "كلاه پهلوي" تشكر كرد.

"اسفنديار مهرتاش" دوبلور سيما با اشاره به بازي در نقش شاعر لبدوخته،"فرخي يزدي" در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: تاكنون سه بار به جاي شاعر لبدوخته "فرخي يزدي" در سريال هاي "كلاه پهلوي" "كارآگاه علوي" و "همه جاي ايران سراي من است" به ايفاي نقش پرداخته‌ام.

وي با اشاره به شخصيت "فرخي يزدي" تصريح كرد: "فرخي يزدي" شاعر آزاده يزدي و مدير روزنامه انقلابي "طوفان" بود كه بسيار بر عليه رژيم شاهنشاهي سخن گفت كه بعدها به دليل صحبت هاي بسيار لبهاي او را دوختند.

مهرتاش با اشاره به سرنوشت اين شاعر كشورمان ابراز داشت: "فرخي يزدي" شاعر و خبرنگار بزرگي بود كه توسط "پزشك احمدي" در زندان كشته شد.

در "كيف انگليسي" هم بازي كردم

اين دوبلور پيشكسوت سيما در خصوص كار با "سيد ضيا الدين دري" اظهار داشت: "دري" فردي مسلط و آشنا به تاريخ كشورمان است كه با اشراف كامل سريالي ماندگار را به روي آنتن برد.

"منظومه آتش" روي آنتن "شبكه تماشا"

وي در خصوص حضورش در نقش دكتر در سريال "منظومه آتش" گفت: در "منظومه آتش"دو دكتر بوديم كه در جواني خود عاشق يك دختري مي شويم و من به نفع دوستم كنار مي روم.

مهرتاش تصريح كرد: با گذشت زمان و بر اثر اتفاقي دوست دكتر من فوت مي‌كند و بعدها پزشك خانوادگي، اين دكتر مي شوم.

گفتني است: "منظومه آتش" يكي از توليدات و آثار صدا و سيماي مركز بوشهر است كه "حسين سيدزاده" تهيه كنندگي آن را عهده دار بوده است.

شايان ذكر است، كه "منظومه آتش"از شبكه تماشا روي آنتن رفت./ص
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.