تیم گسترش فولاد تبریز این هفته در تبریز میزبان آبی‌پوشان اهواز هستند.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، از تبریز، در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال کشور تیم گسترش فولاد تبریز میزبان استقلال خوزستان است.

دو تیم که امسال به لیگ برتر صعود کرده‌اند قرار بود برای شناخت قهرمان جام آزادگان در تبریز با هم بازی کنند که این بازی بنا به دلایلی لغو شد و به نوعی بازی پایانی جام آزادگان با چند ماه تاخیر در قالب لیگ برتر برگزار خواهد شد.

گسترش فولاد به دنبال دومین پیروزی متوالی

تیم گسترش فولاد تبریز هفته گذشته مقابل راه‌آهن به یک پیروزی شیرین دست یافت تا شکست از داماش در تبریز را جبران کرده باشد. گسترش فولاد در بازی‌های خود در تبریز پنج امتیاز از 5 بازی کسب کرده که میانگین هر بازی یک امتیاز است که آمار خوبی به شمار نمی‌رود.

شاگردان خطیبی در تبریز مقابل فجرسپاسی به پیروزی رسیده و مقابل تیم‌های استقلال تهران و داماش گیلان بازی را واگذار کرده و دو تساوی نیز برابر تیم‌های تراکتورسازی و سپاهان کسب کرده است. البته در بازی با تیم همشهری خود، گسترش فولاد حکم مهمان را داشت.

گسترش فولاد در هفت بازی 9 امتیاز کسب کرده و در رده هشتم جدول جای گرفته است. آبی پوشان تبریز در صورت برتری در این بازی شانس صعود تا رده پنجم جدول را دارند.

قاتل آبی‌های تبریز همرنگش است

گسترش فولاد تا پیش از هفته هشتم تنها دو بازی را واگذار کردند که هر دو در تبریز و مقابل تیم‌های آبی رنگ بود. البته  پیروزی استقلال تهران و داماش با پیراهن دوم این تیم‌ها که سفید بود صورت گرفته است.

گسترش فولاد این هفته میزبان آبی‌پوشان اهواز است و می‌خواهد به پیروزی مقابل این تیم ضمن تحکیم وضعیت خود در جدول، به نوعی از تیم‌های همرنگش نیز انتقام گرفته باشد.

مهرداد بایرامی بازیکن گسترش فولاد به همراه عنایتی صبا، نوروزی نفت و غلامی سپاهان با چهار گل در صدر گلزنان  لیگ برتر قرار دارد.

آمار ضعیف استقلال خوزستان در خارج از خانه

استقلال خوزستان در دو بازی خارج از خانه خود تنها یک امتیاز گرفته است. این تیم در کرمان با مس مساوی کرده و در انزلی به ملوان باخته است. البته این تیم در دربی اهواز نیز مقابل فولاد مهمان بوده و بازی را نیز با نتیجه 3 بر 2  واگذار کرده است. این تیم با هشت امتیاز تیم یازدهم جدول است.

بازی گسترش فولاد تبریز با استقلال خوزستان ساعت 18 روز پنجشنبه 14 شهریور در ورزشگاه یادگار امام(ره) برگزار خواهد شد./ج1

برچسب ها: تبریز ، آبی پوش ، فولاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.