نماینده مردم شهرستان های خلخال و کوثر در مجلس شورای گفت: رفع موانع سرمایه گذاری در بخش گردشگری در خلخال یک ضرورت است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / جلیل جعفری بنه با تاکید بر پرهیز مسوولان اجرایی شهرستان از منفی نگری در سرمایه گذاری بخش خصوصی در بخش گردشگری خلخال بر لزوم فراهم کردن زمینه جلب نظر سرمایه گذاران و حذف بوروکراسی های اداری و تسریع در صدور موافقتنامه ها و مجوزهای لازم تاکید کرد.

وی گفت: در سال های گذشته در این زمینه ضعیف عمل شده و در صورت ادامه این روند بسیاری از متفاضیان سرمایه گذاری در بخش گردشگری و علاقمندان به اجرای پروژه های گردشگری در خلخال با سنگ اندازی های بی مورد و سخت گیری های ناخواسته از سوی مسوولان دستگاه های اداری رغبت خود را از دست داده و بجای این منطقه اقدام به سرمایه گذاری در مناطقی از کشور خواهند کرد که بهای بیشتری به آنها می دهند.

نماینده مردم شهرستان های خلخال و کوثر در مجلس شورای به تخصیص پنج میلیارد ریال برای توسعه گردشگری خلخال اشاره کرد و افزود: این اعتبار که با پیگیری وی در تهران و از محل اعتبارات ملی تامین شده برای اجرا و یا تکمیل طرح ها و پروژه های گردشگری و توسعه صنعت توریسم در مناطق مختلف خلخال از جمله تفرجگاه ها و مناطق نمونه گردشگری هزینه خواهد شد.

جعفری بنه گفت: اعتبارات تخصیصی از سوی دولت و از منابع مختلف ملی و استانی برای ایجاد زیرساخت های گردشگری در منطقه و جلب نظر سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری های خرد و کلان در بخش توسعه صنعت گردشگری و توریسم در منطقه بوده است.

وی اظهار کرد: موضوع مهم میزان توجه سرمایه گذاران بخش خصوصی برای مشارکت در اجرای پروژه های گردشگری است که می تواند در آینده توسعه صنعت گردشگری و روان شدن سیل گردشگران به مناطق زیبا و دیدنی شهرستان خلخال را بدنبال داشته باشد/س.

برچسب ها: اردبیل ، رفع ، موانع ، بخش ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.