در ادامه تظاهرات ضد جنگ در سراسر جهان، مردم کشورهاي آلمان، هند و روماني هم در مخالفت با حمله احتمالي آمريکا به سوريه تظاهرات کردند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني الاخباريه سوريه، تظاهرکنندگان در برلين هر نوع دخالت خارجي در سوريه را به بهانه هاي واهي رد کردند. شرکت کنندگان در اين تظاهرات اتهامات عليه دولت سوريه را تلاش غرب براي مشروعيت بخشيدن به دخالت در اين کشور دانستند. مردم روماني هم با برگزاري تظاهراتي مخالفت خود را با حمله آمريکا به سوريه اعلام کردند. 
مردم هند هم با برگزاري تجمعي، بر همبستگي خود با سوريه در برابر حمله خارجي تاکيد کردند. 
شرکت کنندگان در اين تجمع که پرچم هاي سوريه را در دست داشتند تهديدات آمريکا عليه دمشق را محکوم کردند. هندي ها بر دروغ بودن اتهامات واشنگتن عليه سوريه تاکيد کردند. 
يک شهروند هندي گفت:ما مي خواهيم به ملت سوريه بگوييم که از دولت اين کشور حمايت مي کنيم. کشورهاي غربي به دنبال نقض حاکميت ملي سوريه هستند، اما با بر حمايت از اين کشور تاکيد داريم.
دانشجويان سوري مقيم هند هم در اين تجمع در محکوميت دخالت خارجي در سوريه شرکت کردند. 
يک تبعه آمريکايي مقيم هند هم که در اين تجمع شرکت کرده بود گفت:نام من جان استانکر است. من شهروند آمريکاي هستم که در هند تحصيل مي کنم. ملت آمريکا هيچ مشکلي با ملت سوريه ندارد. ملت هاي دو کشور دوست يکديگر هستند. مشکل آن است که دولت آمريکا گاهي اوقات اقداماتي انجام مي دهد که به مردم ارتباطي ندارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار