امام جمعه رودهن گفت: باید بدانند که جایگاه شورا ها پر از وسوسه و آلوده شدن است انجام رسالت به نحو احسن در شوراهای اسلامی شهر ها و روستاهاو خدمت صادقانه و بدون منت از توقعات خداوند متعال و مردم و نظام جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین حسین توسلی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت :شوراهای شهر و روستا ها در شهرستان پردیس در گذشته فعالیت های خوبی را در مدت تکیه زدن بر این پست ها برای کاهش مشکلات مردم در حوزه های مختلف خدمات شهری و فرهنگی و اجتماعی انجام داده اندو در دوره سوم فعالیتشان به خط پایان رسیده است.

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد :وظیفه سنگینی بردوش شوراهای اسلامی شهر ها و روستا ها وجود دارد آرایی که مردم در زمان انتخابات برای این افراد به داخل صندوق های رای انداختند در دست این افراد امانت است در دستورات شرعی و دینی ما امانت را باید به صورت امانت به صاحبانشان برگرداندو شوراهای اسلامی شهر ها و روستا ها باید در این زمینه مراقب باشند.

امام جمعه رودهن با اشاره به اینکه جایگاه شورا ها پر از وسوسه و آلوده شدن است اضافه کرد :انجام رسالت به نحو احسن در شوراهای اسلامی شهر ها و روستاهاو خدمت صادقانه و بدون منت از توقعات خداوند متعال و مردم و نظام جمهوری اسلامی است مراجعات مردم نباید باعث خستگی اعضاء شوراها شود و باید بدانند که جایگاه شورا ها پر از وسوسه و آلوده شدن است.

حجت الاسلام والمسلمین حسین توسلی در خاتمه اظهار داشت:زیبنده است که اعضاء شوراهای اسلامی شهر ها و روستاها برای حل اختلافات فکری درونی خود دچار تنش نشوند و تا این اختلافات به بیرون سرایت نکند./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.