بازیکن ملی پوش و تازه وارد سرخپوشان مشکلش با هواداران استقلال را در گذشته قبول دارد و امیدوار است دیگر چنین مسائلی برای وی رخ ندهد.

محمد رضا خلعتبری بازیکن ملی پوش و تازه وارد تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران و در خصوص زمان صدور ITC خود گفت: انشاء الله اگر تا یکی دو روز آینده صادر شود و کادر فنی و شخص علی دایی از من رضایت مکفی را داشته باشند روز جمعه به میدان خواهم رفت و تمام تلاشم را برای موفقیت پرسپولیس انجام خواهم داد.

خلعتبری در خصوص بازی روز جمعه و نتیجۀ احتمالی آن نیز افزود: به هر حال این بازی شرایط خاص خودش را دارد و یک بازی سخت و نفس گیر و حساس است امیدوارم هر دو تیم استقلال و پرسپولیس با انجام یک بازی خوب و قابل قبول تماشاگرشان را راضی نگه دارند و انشاء الله در نهایت این بازی با برد پرسپولیس به پایان برسد. خدا را شکر تیم ما در شرایط خوبی قرار دارد و پتانسیل بردن استقلال در پرسپولیس وجود دارد.

 خلعتبری در پایان در خصوص مشکلات و حواشی که در این چند ساله میان او و هواداران استقلال وجود داشته خاطر نشان کرد: بنده به شخصه با هیچ کس به مشکل نمی خورم. بازی های قبل به هر حال مطابق شرایط بازی تنش هایی بین من و هواداران تیم استقلال صورت گرفت.

 زمانی که من برای تیمم به میدان می روم با تمام وجود تلاش می کنم و از جان مایه می گذارم. مشکلات سالهای اخیر در زمین فوتبال رخ داده و فوتبالی بوده است.

 متأسفانه هواداران تیم استقلال هم کمی از بنده ناراحت بودند و به آنها حق می دهم، امیدوارم دیگر از این دست مشکلات پیش نیاید.
 
 در بازی روز جمعه چه در زمین حضور داشته باشم و چه روی نیمکت باشم برای برد تیمم دعا می کنم و از نظر من برد پرسپولیس در دربی روز جمعه قطعی به نظر می رسد./آق
برچسب ها: احتمالی ، خلعتبری ، تلاش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار