دریاچه شهدای خلیج فارس برای اولین بار پس از افتتاح رسمی، میزبان مراسم ازدواج خاصی بود که با حضور مسئولان و هزاران شهروند تهرانی برگزار شد.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران از  شهرداری منطقه 22، مراسم پیوند "علی" و "سارا" 2 جوان رها شده از دام اعتیاد و بازگشته به دامان اجتماع، به شیوه اقوام باستانی ایران با همکاری موسسه خیریه طلوع بی نشانها و حوزه اجتماعی و فرهنگی منطقه 22 همزمان با برگزاری جشنواره اقوام ایرانی در پارکینگ دریاچه شهدای خلیج فارس برپا شد.
حسین مرادی شهردار منطقه 22 در این باره گفت: « موسسه خیریه طلوع بی نشانها در زمینه ساماندهی کارتن خوابها و سوق دادن آنها به سوی زندگی طبیعی فعالیت می کند. کمک به چنین افرادی وظیفه همگانی است و امیدواریم همه نهادها برای تامین نیازهای معیشتی افرادی که از بیماری اعتیاد رها شده و به دامان جامعه بازگشته اند، بویژه رفع نیاز مسکن، کمک دهنده و یاری رسان باشند. جشن ازدواج این زوج همزمان با جشنواره "اقوام ایرانی" که از روز عید سعید فطر در قالب برگزاری غرفه های نمایش و عرضه محصولات و صنایع دستی استانهای کشور همچون استان فارس، کهگیلویه و بویر احمد، آذربایجان شرقی و ... برپا شده است، برگزار و با استقبال بسیاری از شهروندان مواجه شد. »
گفتنی است در این برنامه که با حضور مهندس مرادی شهردار منطقه 22، معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه، مدیران ادارات و دیگر مسئولان منطقه همچنین جمعی از شهروندان برگزار شده بود، هدیه ای از سوی شهرداری منطقه به عروس و داماد جوان اهدا شد./ف
برچسب ها: مراسم ، ازدواج ، ساحل ، دریاچه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار