عضو شوراي مرکزي حزب مردم‌سالاری گفت: ارائه طرح‌‌هاي مختلف جهت انسجام و وحدت بیشتر میان اصلاح‌طلبان از سوی افراد مختلف را نمی‌توان خیلی مورد بحث و بررسی قرار داد چرا که تصمیمات کلی راجع به اصلاح‌طلبان در شورای هماهنگی گرفته می‌شود.

"میرزا‌بابا مطهری‌نژاد" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره ارائه پیشنهادي از سوي "منتجب‌نیا" مبنی بر تدوین منشور اصلاح‌طلبان از سوی بزرگان این حزب به منظور انسجام بيشتر اظهار داشت: ارائه چنین پیشنهادی جهت انسجام و وحدت بیشتر میان اصلاح‌طلبان از سوی افراد مختلف را نمی‌توان خیلی مورد بحث و بررسی قرار داد چرا که تصمیمات کلی در شورای هماهنگی گرفته می‌شود.

این فعال سیاسی بیان داشت: از افراد مختلف همچون منتجب‌نیا خواستارم که طرح‌های خود را ابتدا به شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان ارائه دهند تا جهت اجرا از سوی این شورا مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

عضو شوراي مرکزي حزب مردم‌سالاری با بیان اینکه تا چنین طرح‌هایی به شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان ارسال نشود، طرح را درست نمی‌دانيم، تصريح کرد: اصلاح‌طلبان در مشي خود داراي سازوکار‌هایی‌ هستند لذا همه بايد براساس آن تصمیم بگيرند و در اين صورت از ارائه و تصوب چنين طرح‌هايي حمايت مي‌کنيم.

وی درباره کنگره سالانه حزب مردم‌سالاری در بهمن ماه سال جاری گفت: در جلسه ماهانه گذشته شورای مرکزی حزب، کمیته‌های مختلف کنگره تشکيل و در نهایت بنده به عنوان دبير اجرايي اين کنگره تعيين شدم.

مطهري‌نژاد اضافه کرد: رياست کمیته سیاسی که کار نظارت بر محتوای کنگره را دارد برعهده دبیرکل حزب"مصطفی کواکبیان" است و همچنین کمیته پشتیبانی به ریاست شکوهی مسئول چاپ کتابی از حزب مردم‌سالاری از ابتدای تأسیس آن تاکنون است.

گفتني است: يك فعال اصلاح‌طلب در گفتگويي با بیان اینکه جریان اصلاحات تلاش می‌کند روحانی در اهداف خود شکست نخورد زیرا شکست روحانی شکست اصلاح‌طلبان است، اظهار داشت: منطقی‌ترین روش برای تقویت انسجام اصلاح‌طلبان شکل‌گیری کنگره اصلاح‌طلبان است.

لازم به ذکر است: "رسول منتجب‌نيا" فعال سياسي ضرورت ساماندهي احزاب اصلاح‌طلب را در تدوين منشوري منسجم با همفکري بزرگان اين جريان سياسي همچون "خاتمي"، آيت‌لله هاشمي" و... دانست.

همچنين منتجب‌نيا به تجميع مجموعه‌اي 3 تا 5 نفره از بزرگان جهت هدايت، تقويت خط‌مشي و انسجام جبهه اصلاحات و احزاب و گروه‌هاي آن اشاره کرده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: حزب ، سیاسی ، منشور ، کنگره ، شورا ، هماهنگی ، طرح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار