امام جمعه رودهن گفت: تدبیر و امید شعار دولت حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی از ابزار های مهم برای نجات کشور و مردم از مشکلات اقتصادی موجود به خاطر تحریم ها و فشارهای دشمنان انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین حسین توسلی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت: با تغییر دولت ها و جابه جایی ها دولت جدید از سطوح بالا کم کم مدیران ارشد را برمی دارند و تا مدیران پایین تر را هم دست نوازشی می کشند وبرای دولت یازدهم هم آرزوی موفقیت داریم.

وی در ادامه این مطلب با اشاره به اینکه تدبیرو امیدابزار های نجات کشور از مشکلات است تصریح کرد :تدبیر و امید در دولت حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی از ابزار های مهم برای نجات کشور و مردم از مشکلات اقتصادی موجود به خاطر تحریم ها و فشارهای دشمنان انقلاب اسلامی است زیرا آنها می خواهند از این راه پایه های نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه را تخریب کنند.

امام جمعه رودهن اضافه کرد:هر دولتی که روی کار می آید هدفش رسیدن کشور به مدارج تعالی و ترقی و پیشرفت و طی کردن نمودار رشد و ترقی در عرصه های مختلف در بعد بین المللی است در این راه در طی مدت حکومت انقلاب اسلامی در کشور مردم ایران همیشه بازوی توانایی در این مسیر بوده اند.

حجت الاسلام والمسلمین حسین توسلی در خاتمه اظهار داشت : حمایت مردم از نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه دشمن را در تحقق اهدافش نا امید کرده و به عقب نشینی مجبور کرده است./س


برچسب ها: تدبیر ، امید ، کشور ، مشکلات ، تحریم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.