"علي سرتيپي پخش كننده فيلم "هيس دخترها فرياد نمي زنند،" از معرفي اين فيلم به اسكار و نمايش آن در آمريكا و كانادا خبر داد.

"علي سرتيپي" پخش كننده فيلم سينمايي "هيس! دخترها فرياد نمي‌زنند" در خصوص ارائه فيلم در جهت ارزيابي و ارسال آن براي دريافت اسكار به خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران، گفت: فيلم سينمايي "هيس! دخترها فرياد نمي‌زنند" گزينه خوبي براي اسكار است و براي ارائه فيلم به وزارت ارشاد و بنياد سينمايي فارابي اقدام كرديم.



وي افزود: در حال حاضر منتظر شورا در راستاي ارائه فيلم براي اسكار هستيم كه تاكنون نتيجه نهايي اعلام نشده است.

"سرتيپي" اظهار داشت: هر كشور حق پيشنهاد فقط يك فيلم را دارد كه بايد از سوي ارگان رسمي سينمايي آن كشور به آكادمي معرفي شود و بايد ديد اين ارگان چه فيلمي را براي معرفي به آكادمي اسكار شايسته مي‌دانند.

پخش كننده "هيس!دخترها فرياد نمي‌زنند" در خصوص نمايش فيلم در آمريكا و كانادا خاطر نشان كرد: نمايش "هيس!دخترها فرياد نمي زنند" از هفته آينده در آمريكا و كانادا به ترتيب در دو و يك سالن سينما شروع خواهد شد و همچنين در كشور مالزي و امارات متحده عربي نيز هر كدام در يك سالن سينمايي اين فيلم را اكران خواهند كرد.

گفتني است؛ فيلم "هيس!دخترها فرياد نمي زنند" به كارگرداني "پوران درخشنده" از نظر نگاه تماشاگران در سي و يكمين جشنواره فيلم فجر برگزيده شد./ص
برچسب ها: ب ، ب ، ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.