آمريكا با توليد آثاري چون "آرگو" و "300" تنها در جهت خاموش كردن آتش درونش دست به توليد مي‌زند.

"مرتضي شعباني" مستندساز در خصوص فيلم "پرونده‌هاي K.S" و واكنش مردم به مسايل آمريكا به خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران، گفت: مردم ايران از سياسي ترين مردم جهان هستند كه اخبار سياسي كشور را پيگيري مي‌كنند و تمامي اتفاقات روز براي آنها از اهميت بالايي برخوردار است. 

وي افزود: فيلم‌هايي از اين دست كمك به روشن‌سازي فضا مي‌كند و فكر مي‌كنم اين فيلم‌ها اطلاعات گذشته مردم ايران را تأييد مي‌كند. مردم ايران در خصوص مسايل و مشكلات پيش آمده در خصوص 11 سپتامبر به نتيجه رسيده بودند و تنها اين فيلم مهر تأييدي در راستاي تفكرات آنها خواهد بود. 

"شعباني" اظهار داشت: فيلم‌هايي چون "آرگو" و "300" براي مردم خنده‌دار است چون بر تفكرات آمريكايي اشراف دارند و مي‌دانند كه آثاري كه توليد مي‌كنند جز دروغ چيزي را به تصوير نمي‌كشند. 

وي ادامه داد: كشور آمريكا مستندهايي از امام خميني(ره) را به تصوير كشيد كه تمامي صحبت‌ها نادرست ترجمه شده بود و اطلاعات غلطي را در ذهن مردم ديگر كشورها نهادينه كرد و هر چقدر ما در راستاي سامان دادن آن تفكرات قدم برداريم. نمي‌توانيم باور مردم آن سوي مرزها را تغيير دهيم. اين حركت آمريكايي‌ها در جهت جبران سرخوردگي‌هايش از شكست پيش آمده بوده و با توليد آثاري چون "آرگو" و "300" قصد خاموش كردن آتش درون خود را داشت. 

وي در خصوص مقابله ايران با اين گونه آثار عنوان كرد: ما بايد فيلم‌هايي را در جهت به تصوير كشيدن حقايق و چهره واقعي ايرانيان بسازيم تا خط بطلاني بر روي تفكرات آمريكايي‌ها بكشيم. 

وي خاطر نشان كرد: مستندات بسياري را در خصوص مسايل سوريه ساختم و در دو سال گذشته 22 مستند در مورد شفاف‌ سازي مسايل سوريه ساختيم و تلاشمان را هم در راستاي به تصوير كشيدن حقايق روز دنيا خواهيم كرد./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.