شركت خودروسازي "تویوتا" بزرگترین شرکت خودروسازی جهان دو مدل از خودروهاي اين شركت را براي بار دوم به دليل نقص سیستم تعلیق فراخوانده است.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از بي‌بي‌سي، شركت خودروسازي "تویوتا" به عنوان بزرگترین شرکت خودروسازی جهان 780 هزار و 584 خودرو را براي بار دوم به منظور رسیدگی به نقص سیستم تعلیق فراخوانده است.

بر اساس اين گزارش، ناظر امنيتي آمريكا بيان كرد: اين مشكل مي‌تواند منجر به از دست دادن کنترل خودرو و افزایش خطر تصادف شود.

تویوتا برای اولین بار اين خودروها را در ماه اوت سال گذشته فراخواند. مدل RAV4"" كه نام آن در اين فراخوان ذكر شده بین سال‌های 2006 و 2011 و خودروهای "لکسوس" نيز بین اکتبر 2005 و سپتامبر 2010  توليد شده است.

بر اين اساس، فراخوان برخی دیگر از خودروهای شرکت تویوتا نیز در رابطه با بروز نقص فنی در سیستم مبدل قدرت در حدود 200 هزار خودروی دوگانه سوز تولیدی این شرکت صورت گرفته است .

اين در حاليست كه، تویوتا در سال 2009 و سال 2010، بیش از 10 میلیون خودرو را به دليل نقص افزایش ناخواسته سرعت و 7.43 میلیون خودرو را به دليل نقص نشت آب باران در کلیدهای بالابر پنجره خودرو و احتمال آتش‌سوزی فرا خوانده است.

انتهاي پيام/

برچسب ها: تویوتا ، خودرو ، نقص ، سیستم ، فراخوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار