عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی صنعت گیم کشور را در ابتدای مسیر و نوپا دانست و گفت که باید در این عرصه فعالیت مضاعفی صورت گیرد تا این کودک نوپا شروع به دویدن کند و بحث بازی‌های رایانه‌ای در همه رسانه‌های تصویری، مجازی و مکتوب به صورت گسترده کار شود و سرمایه گذاران با این صنعت آشنا شده و از آن حمایت کنند.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، «حسین میرمحمدی» با بیان اینکه رایانه و تولیدات مرتبط با آن در همه کشور ها جزء جدا نشدنی در خانواده بخصوص در میان نوجوانان  و جوانان به شمار می رود، یادآور شد: بازی های رایانه ای بصورت یک طیف گسترده در فکر افراد ورود پیدا کرده است. 

وی توضیح داد: برای جلوگیری از تاثیرات منفی برخی بازی ها بر افکار مخاطبان در گروه های سنی مختلف می توان با ساخت بازی های متنوع  و با کیفیت برگرفته از سنت های ایرانی ورود تولیدات خارجی را محدود کرد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد: تولید گسترده بازی های ایرانی و امکان عرضه به دیگر کشورها امکان درآمدزایی مناسب و درنهایت اشتغال زایی را برای جوانان دانش آموخته در رشته های رایانه، طراحی و دیگر بخش های مرتبط می شود.

میرمحمدی به ضرورت تولید بازی های استاندارد و در حد عرضه بین المللی  اشاره کرد و گفت: صنعت بازی رایانه ای نباید همچون صنعت خودرو سازی کشور و  محدود به  داخل  فعالیت کند، بلکه باید با جذب سرمایه گذاران در این عرصه به بالا رفتن سطح تولیدات با قیمت های مناسب کمک شود و فرهنگ غنی ایران –  اسلامی از  این طریق دیگر کشور ها عرضه شود. 

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی استاندارد سازی صنعت گیم کشور را با اهمیت دانست و بر توجه جدی به این بخش به عنوان حوزه ای گسترده ، با مخاطب فراوان و توان اشتغالزایی مناسب تاکید کرد./ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار