"نوشدارو" اداي ديني به دوستان گذشته ام در هشت سال دفاع مقدس بود.

"اصلان مرتضايي" مدير توليد بخش اول و سوم سريال "نوشدارو" با اشاره به مدت زمان فعاليت و دغدغه اش در اين باره در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: مدت زماني را براي سريال "نوشدارو" وقت گذاشتم و بعد براي حضوردر پروژه ديگري اين تيم را ترك كردم.

وي با اشاره به حضور مجدد خود و 12 ماه كار دشوار تصريح كرد: بعد از مدت زماني دوباره برگشتم و با "نوشدارو" كه كاري بسيار سخت و پرلوكشين بود، همكاري ام را ادامه دادم.

مرتضايي اظهار داشت: "نوشدارو" بيش از 100 لوكيشن داشت و با توجه به حضور بازيگران اصلي و بومي، حدود يك سال فيلمبرداري آن زمان برد.



مدير توليد سريال "نوشدارو" در خصوص علاقه خود به فيلمنامه، افزود: زماني كه شما آنونس فيلمنامه را مي خوانيد، پي به محتوا و شالكه اصلي كار مي بريد و من نيز با خواندن و مطالعه "نوشدارو" به همكاري با آن علاقمند شدم.

وي با اشاره به عشق خود به بچه هاي جنگ تصريح كرد: من خود از نسل جنگ هستم و با بچه هايي كه شهيد نشدند و در آن دوران جهاد كردند، بسيار برخورد داشتم و به جرات مي گويم كه اين دغدغه مرا به سوي بستن قرارداد سوق داد.


*نسل جنگ عاشق بودند

"مرتضايي" با اشاره به زندگي خصوصي نسل جنگ اظهار داشت: با چشم خود عشق و روح زندگي را دريچه هاي جنگ ديدم. آنها از سويي در منطقه جنگي حاضر بودند و از طرفي ديگر با ذكر  صلواتي پاي سفره عقد مي نشستند.

مدير توليد "نوشدارو" گفت: حضور در چنين كاري دغدغه اصلي من بود و بايد بگويم كه نسل جنگ هم مانند  جوانان اين دوره سرشار از فداكاري و غيرت بودند.



"مرتضايي" با اشاره به برقراري ارتباط نسل جنگ با نسل حاضر در سريال تصريح كرد: در زمان آغازين جنگ همه بچه ها جوان بودند و زمان بومي سازي، به طبع سن آنها بالا رفت.

وي اظهار داشت: آرزوي من برداشتن قدمي درباره بچه هاي جنگ و مخلص بود و اكنون خوشحالم كه توانستم با اين كار و نيز "اردكاني" همكاري كنم.

"مرتضايي" با اشاره به تلاش "جواد اردكاني" و دغدغه او افزود: كار با "اردكاني" بسيار دوست داشتني و راحت بود و همه او هم به تصوير كشيدن بخشي از تلاش بچه هاي جنگ بود.

وي خاطرنشان كرد: از تلاش همه تيم سازنده ممنونم و اميدوارم سريال "نوشدارو" مورد توجه مردم مخاطبان قرار گرفته باشد.
برچسب ها: نوشدارو ، سریال ، شبکه یک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار