مديرعامل سازمان زيباسازي شهرداري اصفهان اعلام كرد: همزمان با هفته دفاع مقدس بزرگترين تنديس سنگي كشور در ميدان جمهوري اسلامي به ياد شهيد شهبازي به بهره برداري مي رسد.

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان، ابراهيم معتمدي با اشاره به اينكه مقوله زيباسازي يك موضوع عام است كه از ۲۰ سال گذشته تاكنون در شهرداري به آن توجه شده است، افزود: هرگونه اقدام مربوط به پيرايش و طراحي در شهر بر عهده ي اين سازمان قرار دارد و با ضوابط خاص و كمك شهروندان و كارشناسان طرح هاي مختلف به مرحله ي عمل می رسد.

مديرعامل سازمان زيباسازي شهرداري اصفهان تصريح كرد: ضوابط ۲۰ گانه كه براي اين بخش تعيين شده در حال اجراست و از يك سال گذشته اقدام براي به روزرساني آن آغاز شده كه در صورت تصويب شوراي اسلامي شهر تا اواخر آذرماه ابلاغ مي شود.

معتمدي با اشاره به طرح هاي اين سازمان خاطرنشان كرد: پارك هاي آبي مخصوص بازي كودكان، اولين آبنماي تصادفي پل مارنان، آبنماي تصادفي پل غدير از جمله طرح هايي است كه به نتيجه رسيده است.

وي به طرح هاي آينده سازمان زيبا سازي اشاره كرد و ادامه داد: تا پايان سال جاري بزرگترين پرتره هاي كشور در ورودي تونل شهيد همت، بزرگراه شهيد رداني پور و شهيد خرازي نصب مي شود.

مديرعامل سازمان زيباسازي شهرداري اصفهان با بيان اينكه کار طراحي نقش برجسته شهيد ميثمي نيز مراحل پاياني خود را مي گذراند، اظهار داشت: پارك ماسه اي با همكاري شهرداري منطقه ۵، پارك آينه ها واقع در منطقه ۴، آبنماي موزيكال پل شهرستان كه در خاورميانه حرف اول را مي زند و تمام امكانات آن به صورت خودکار پيش بيني شده با قرارداد0 ۱۰ ميليون ریالی قرار است در سال جاري به نتيجه برسد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.