"خانه سينما" مجدد تمامي هنرمندان فعال در عرصه هنر را زير چتر خود گرفت.

"امين تارخ" بازيگر سينما و تلويزيون در خصوص مراسم امروز "خانه سينما" و حضورش در آن جمع به خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران، گفت: امروز روز بسيار خوب و باشكوهي بود و بسياري از هنرمندان عرصه سينما و هنر در اين مراسم حضور داشتند و اين اتفاق، اتفاقي دور از ذهن نبود چون مشكلاتي كه در آن حب و بغض باشد پايدار نخواهد بود و واقعيت آشكار خواهد شد.



وي ادامه داد: با باز شدن "خانه سينما" انگيزه و اميد در دل فعالان عرصه هنر از جمله كارگردانان، تهيه كنندگان، فيلمنامه نويسان ورود خواهد كرد و همگان جرأت ساخت و سرمايه‌گذاري را به خود خواهند داد.

"تارخ" اظهار داشت: با بسته شدن اين نهاد تزلزلي بر سينماي ايران حاكم شده بود و هيچ يك از هنرمندان اين عرصه گاهي راستاي توليد بر نمي‌داشتند و همگان ترس از برگشت سرمايه و يا اكران نشدن اثرشان را داشتند و اين بسته بودن از تمامي افراد سلب انگيزه مي‌كرد.

وي ادامه داد: "خانه سينما" همچون چتري، تمامي افراد فعال در اين حوزه را در بر گرفته و نويد يك همگرايي را به تمامي افرادي كه متعهدانه براي رشد و شكوفايي سينماي ايران گام بر مي‌دارند مي‌دهد.

وي در خصوص اين موضوع كه در مراسم امروز بعضي از افراد جلسه را ترك كردند و اعتراض به نبود صندلي داشتند خاطر نشان كرد: تجمع در مراسم امروز به قدري بود كه بسياري از افراد در خيابان ايستاده بودند و به نظر من در اين جور مراسم‌ها كسي نبايد به دنبال صندلي بگردد بلكه تنها بايد اعلام حضور كند./ص

براي اطلاع از اخبار "بازگشايي خانه سينما" اينجا را كليك كنيد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار