مجری برنامه" فیتیله " گفت: مدیران رسانه ملی به اهمیت ساخت برنامه برای کودک و نوجوان پی برده اندو به همین خاطر شبکه دوم سیمای جمهوری اسلامی ایران به نام شبکه کودک و نوجوان تبدیل شده است .

محمود شهریاری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد نگاه رسانه ملی به ژانر کودک گفت:من از گذشته برنامه برای کودک و نوجوان اجرا می کردم و ورودم به تلویزیون با برنامه کودک و نوجوان بوده استبه عنوان مثال برنامه ای را با عنوان مسابقه "بخور ،بخور"در تلویزیون در قالب برنامه کودک و نوجوان اجرا کردم و باژانر کودک بیگانه نیستم.

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد :با برخورداری از این سابقه دوستان در برنامه "فیتیله" از من برای حضور در این برنامه دعوت به همکاری کردندو شکر خدا این برنامه با استقبال خوب نوجوانان کشور مواجه شده استو قرار است که دوروز در هفته در روز پنجشنبه هم برای کودکان و نوجوانان برنامه داشته باشیم.

مجری برنامه کودک و نوجوان "فیتیله" با تاکید بر این موضوع که مدیران رسانه ملی به اهمیت ساخت برنامه برای کودک و نوجوان پی برده اند اضافه کرد :مدیران رسانه ملی به اهمیت ساخت برنامه برای کودک و نوجوان پی برده اندو به همین خاطر شبکه دوم سیمای جمهوری اسلامی ایران به نام شبکه کودک و نوجوان تبدیل شده است .

شهریاری در خاتمه اظهارداشت:بیشتر برنامه هایی که برای شبکه دوم سیمای جمهوری اسلامی ایران ساخته و از این شبکه پخش می شود تولیداتی تخصصی برای کودکان و نوجوانان است و امید واریم که این روند ادامه داشته باشد./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.