مدیر سامانه 1888 گفت: کارگاه های آموزشی چهره به چهره در سامانه 1888 با محوریت آموزش ترافیک و مسائل امور شهری در سطح منطقه برگزار گردید.

رضا کشاورز در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: دانش آموزان مقطع ابتدایی و راهنمایی منطقه به منظور آشنایی با فعالیت های سامانه 1888 و موضوعات امور شهری که در حیطه وظایف شهرداری تهران است از سطح منطقه به صورت میدانی بازدید کردند.

وی در ادامه افزود: در این بازدید میدانی توضیحاتی به دانش آموزان در خصوص نحوه ثبت ،ارجاع و رسیدگی به شرح مسائل مختلف در محیط شهری جهت آشنایی دانش آموزان و فرهنگ سازی بر پایه شعار سامانه " شهروند مسئول و مدیر پاسخگو" و پیشبرد اهداف مدیریت شهری توضیحاتی را به دانش آموزان ارائه نمودند.

وی در ادامه تصریح کرد: در راستای جلب مشارکت شهروندی و با توجه به تاثیر کلاس های آموزش شهروندی با محوریت آشنایی با ماموریت ها و موضوعات قابل پیگیری از طریق تماس با سامانه 1888 در سرای محلات منطقه توضیحاتی را جهت آشنایی دانش آموزان ارائه داده شد.

وی خاطر نشان کرد: در پایان کارگاه آموزشی به سوالات عزیزان پاسخ داده شد و هدایایی را هم به رسم یادبود به عزیزان تقدیم نمودند./ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار