شهردار رودهن گفت: از جمله سیاست های کلان ما در شهرداری رودهن و در حوزه مدیریت این شهر جذب توریست است و در حوزه سرمایه گذاری در شهر رودهن پذیرای سرمایه گذاران هستیم.

حمید محرمی شهردار رودهن در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد ساختار گردشگری این شهر گفت: شهر رودهن به دلیل برخورداری از مناطق گردشگری و تفریحی و طبیعیت بی نظیر خود به منطقه ای گردشگری در تهران و در نگاهی وسیع تر در کشور تبدیل شده است وزیرساخت ها در این شهر کامل است.

وی با اشاره به این موضوع که شهر رودهن از برد گردشگری بین المللی برخوردار است تصریح کرد: این شهر از ساختاری چهار فصل برخوردار است و تنوع وضعیت جغرافیایی یکی از امتیازات این شهر به حساب می آید که می تواند برای گردشگران داخلی و خارجی جذابیت خاصی داشته باشد.

شهردار رودهن در ادامه این مطلب با تاکید بر اینکه جذب توریست در قالب سیاست های کلان شهرداری قرار دارد اضافه کرد :از جمله سیاست های کلان ما در شهرداری رودهن و در حوزه مدیریت این شهر جذب توریست است و در حوزه سرمایه گذاری در شهر رودهن پذیرای سرمایه گذاران هستیم.

محرمی در خاتمه اظهارداشت: از جمله مناطق زیبا و تفریحی و گردشگردی در شهر رودهن می توان به مناطق تفریحی تجرک ،دشت لار (سیاه پالاس) و روستاهای تاریخی جورد و وسکاره و پلهاو خانه های تاریخی چند صد ساله در این منطقه اشاره کنیم./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.