محسن شریفیان در نشست کنسرت گروه " لیان" از اجرای قطعه ای متناسب با مضمون دفاع مقدس در کنسرت این گروه خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران حاضر درنشست خبری کنسرت گروه لیان بوشهر در تالار وحدت , محسن شریفیان سرپرست گروه لیان بوشهر در این نشست گفت: کنسرت گروه لیان بوشهر 4 و 5 مهر با منتخبی از قطعه های این گروه موسیقی بومی و دو قطعه ازآلبوم جدید این گروه برگزار می شود.

وی اظهار داشت: ما به واقع امکان برگزاری کنسرت در بوشهر را نداریم  و این موضوع در حالی است که ما و متولیان امر ادعا می کنیم که به فرهنگ ایرانی پایبندیم اما جلوی اجرای موسیقی محلی گرفته می شود و به سازهای بومی ما مجوز داده نمی شود در حالی که به بسیاری از سازهای غربی مجوز اعطا می شود.

شریفیان تصریح کرد: از حضور علی مرادخانی در معاونت هنری به دلیل آشنایی وی با هنر موسیقی بسیار خوشحالم و امیدوارم بسیاری از مشکلات حوزه موسیقی با حضور ایشان حل بشود البته از انتخابی که علی جنتی در حوزه معاونت هنری داشته است , پیداست که با درد موسیقی در قسمت های مختلف آشنا بوده است.

وی افزود: کنسرت گروه لیان در هفته نخست مهر ماه و در هفته دفاع مقدس برگزار می شود و به حرمت پاسداشت این هفته ارزشمند , در این کنسرت قطعه ای را به تمامی شهدایی که در مسیر دفاع از ایران جان خود را فدا کردند , تقدیم می کنیم.

شریفیان خاطرنشان کرد: احتمال حضور دکتر روحانی , رئیس جمهور در کنسرت گروه لیان وجود دارد.

وی افزود: تور کنسرت های اروپایی گروه "لیان" از 25 اکتبر و با حضور در کشورهایی چون دانمارک و سوئد آغاز خواهد شد.

علی میر محمدی (مدیر برگزاری کنسرت) در این نشست اظهار داشت: انتظار ما از دولت جدید این است که تا حد ممکن نگرش ها نسبت به بحث موسیقی تغییر پیدا کند که البته این موضوع شاید چندان به نوع دولت مربوط نشود.

وی افزود: دغدغه مجموعه هامین گستر بر استفاده از ارتباطات تجاری این مجموعه در جهت کمک به فرهنگ و هنر کشورمان استوار است.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه موسیقی در زمره هنر به شمار نمی رود و به همین جهت نیز تبلیغات شهری برای آن ممنوع است.

وی افزود: قیمت بلیت های کنسرت گروه لیان از 15 تا 50 هزار تومان است و تبلیغات رسمی ما از امروز آغاز می شود./ي2

برچسب ها: نشست ، لیان ، موسیقی ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار