یک تهیه‌کننده سینمای کودک تاکید کرد: متاسفانه هنوز تولیدات آثار سینمایی و تلویزیونی در حوزه کودکان و نوجوانان به جایگاه واقعی خود نرسیده است و ضروری است که در این راستا اقدامات موثرتری دنبال شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، داریوش باباییان گفت : برگزاری دوره‌های آموزشی و تخصصی در حوزه فیلم کودک و نوجوان یکی از اصلی‌ترین روش‌های پایدار کردن این جشنواره در اصفهان است.

این تهیه کننده سینمای کودک با اشاره به این که تنوع در تولیدات سینمایی خاص کودکان و نوجوانان یکی از اصول مهم این حوزه است،‌ اضافه کرد: اما آنچه مشاهده می‌شود عدم وجود تنوع موضوعی در ساخت فیلم و سریال برای کودکان است و بد نیست بدانیم که تا کنون فیلم سینمایی با موضوع کودکان و دفاع مقدس ساخته نشده است. وی استفاده از ظرفیت کودکان و نوجوانان برای ساخت فیلم‌های خاص این سنین را مثبت ارزیابی کرد و ادامه داد: برگزاری کلاس‌های آموزشی برای کودکان و نوجوانان در حاشیه برگزاری جشنواره بیست و هفتم می‌تواند زمینه ارایه آثار بهتری را برای جشنواره بیست و هشتم ایجاد کند.

بیست‌ و هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با گرامیداشت نام پیامبر اکرم (ص) پدر آسمانی کودکان دنیا، از پانزدهم تا نوزدهم مهرماه در اصفهان برگزار خواهد شد/س.

برچسب ها: اصفهان ، حوزه ، فیلم ، کودک ، و ، نوجوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.