"علي لهراسبي" با اشاره به اينكه زماني او را مافياي يك نفره تيتراژخواني در تلويزيون مي‌دانستند، از دلايل حضور نيافتن چند ساله‌اش در تلويزيون گفت.

به گزارش خبرنگار حوزه موسيقي باشگاه خبرنگاران، برنامه "ساعت 25" پس از مدت‌ها انتظار، در بامداد 27 شهريور ميزبان "علي لهراسبي" خواننده خوش‌صداي موسيقي پاپ كشورمان بود.
"علي لهراسبي" در اين برنامه گفت: من در خانواده‌اي نظامي بزرگ شدم و در رشته مهندسي الكترونيك، تحصيل كردم.

وي اظهار داشت: پس از اينكه دنبال نوازندگي پيانو رفتم و پس از گذشت مدتي سرودي به نام "كوچه خاطرات" را ساختم كه سال 1379،‌ آن را در استوديويي غيرحرفه‌اي ضبط و تنظيم كردم و سپس آن را به آقاي "شهبازيان" كه در آن زمان، مسئول مركز موسيقي صدا و سيما بود، ارائه دادم.

وي افزود: خواندن تيتراژ سريال "كلبه سپيد" از جايي نشأت گرفت كه يك تهيه‌كننده، ماكت اثري را كه به تلويزيون ارائه داده بودم  را شنيد و پس از آن با من تماس گرفت و درخواست كرد تيتراژ سريالش را بخوانم.
"لهراسبي" با اشاره به تيتراژ "دريايي‌ها" اظهار داشت: من با تيتراژ سريال "دريايي‌ها" در سال 1382 معروف شدم و اين اثر نخستين كار جدي من به شمار مي‌رود.

وي تصريح كرد: من در سال 1386 و پس از نخستين كنسرتي كه در تهران برگزار كردم، دوباره نزد "محمدرضا صادقي" براي شركت در كلاس‌هاي آواز او رفتم.
وي با اشاره به انتخاب‌هاي يك كارگردان براي حضور يك خواننده در تيتراژ سريالش،‌ گفت: اينكه يك كارگردان براي انتخاب خواننده براي تيتراژ سريالش به سراغ كساني چون "علي لهراسبي" و "احسان خواجه اميري" كه تجربه دارند بروند، هنر نيست بلكه هنر اين است كه آن شخص براي اثرش به سراغ خواننده‌اي برود كه تجربه چنداني ندارد.

خواننده "دلنوازان" با اشاره به دلايل حضور نيافتن خود در تلويزيون، طي چند سال گفت: من كار خود را با تلويزيون آغاز كردم اما مقطعي كه من تيتراژ مي‌خواندم، صحبت‌هاي بسياري از مافياي تيتراژ مطرح شد و اينكه هر شبكه‌اي باز مي‌شود "علي لهراسبي" در آن حضور دارد.
وي افزود: به دليل مباحث مطرح شده در اين خصوص چند سالي به تلويزيون نيامدم كه البته دلايل ديگري براي حضور در "ساعت 25" اين است كه در اين برنامه براي پخش موسيقي، ويدئو كليپ ساخته مي‌شود در حالي كه در بسياري از برنامه‌هاي ديگر تلويزيوني خواننده پلي بك مي‌خواند.

وي با اشاره به "پيله‌هاي پرواز" گفت: "پيله‌هاي پرواز" فرمت تيتراژهاي تلويزيوني تغيير كرد و پس از آن موفقيت‌هاي زيادي كسب كردم.
"لهراسبي" با اشاره به تيتراژ "فاصله‌ها" گفت: در "فاصله‌ها" سه عشق وجود داشت كه اولين آن عشق غلط آن پسر به دختر بود، دومين آن عشق قديمي و سومين عشق، عشق پدر به پسر بود كه "فاصله‌ها" در واقع نوشته عشق پدر به پسر است كه اين تيتراژ علاوه بر مربوط بودن به سريال، از هويت مستقلي برخوردار است.

وي خاطر نشان كرد: به زودي كنسرتي را با عنوان "كنسرت خاص براي آدم‌هاي خاص" كه در واقع نوعي شب شعر موزيكال همراه با اجراي بسياري از قطعه‌هاي عاشقانه با گيتار است، را براي مخاطبان اورجينال خودم برگزار مي‌كنم.

پس از برگزاري دومين مرحله نظرسنجي تيتراژهاي ماندگار در "ساعت 25" به ترتيب، 8 تيتراژ نيز بيشترين آراي مردمي را به خود اختصاص دادند:
1-"دختران حوا" با صداي "حميد عسگري"  
2-"آسمان هميشه ابري نيست" محسن يگانه  
3-"نابرده رنج" احسان خواجه اميري
4-"ارمغان تاريكي" محمد اصفهاني
5-"فاصله‌ها" علي لهراسبي
6-"شهر باران" محمد عليزاده
7-"پشت صحنه" محسن چاووشي و فرزاد فرزين  
8-"ماه عسل" مهدي يراحي
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.