سرمربی تیم فوتسال شهرداری تبریز گفت: قصد زیر سؤال بردن تیم دبیری را نداشتم مبلغی فرضی را به زبان آوردم تا بزرگی این تیم را نمایش دهم.

اسماعیل تقی پور در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: در فصل گذشته در 2 دیدار رفت و برگشت تیم دبیری را مغلوب کردیم تا لقب فاتح دربی های تبریز را به خود اختصاص دهیم. در این بازی نیز عملکرد قابل قبولی داشتیم تا دبیری در دقایق پایانی گل تساوی را به ثمر رساند. جو بازی فشار زیادی را به نیمکت دو تیم وارد کرده بود هر دو طرف عصبی بودیم به همین دلیل دقایقی از بازی به حاشیه کشیده شد.

سرمربی تیم فوتسال شهرداری تبریز افزود: قصد ورود به حاشیه ها را ندارم زیرا بازیکنانم فقط به خاطر من در زمین این گونه جنگنده ظاهر می شوند و در ازای زحماتشان توقع بالایی ندارند. در دربی نیز به کسی شکایت نکردم اگر هم در مورد مبالغ قرارداد تیم دبیری صحبتی به میان آمد منظورم افشاي مبلغ نبوده تنها به دلیل اینکه بزرگی تیم دبیری را نشان دهم به صورت فرضی عددی را به زبان آوردم وگرنه من در امورات داخلی این باشگاه دخالتی نداشته و از برنامه ها بی خبرم اما روز بازی به دلیل فشارهای روانی حرفهایم به گونه دیگری برداشت شد.

تقی پور بیان داشت: در این بازی تماشاگران از ابتدا ما را مورد لطف قرار داده و فحاشی می کردند و در اعتراض به قضاوت داور در نیمه دوم، تنها کلمه "ماشاءالله" را به زبان آوردم که داور اخراجم کرد. جالب این جاست که داوری حکم اخراجم را داد که در نیمه نخست فحاشی بازیکنان را می شنید و به دلیل اینکه واکنشی از خود نشان ندادم متعجب بود و از من تقدیر کرد. خواهان حاشیه نیستم و قصد دارم روند پیشرفت خود را بدون هیچ مانعی ادامه دهم هدف از حرفهایم متهم کردن کسی نبوده و اخراجم را قبول کردم امیدوارم این مسائل عادی پررنگ نشوند تا تیم شهرداری در آرامش کار خود را دنبال کنند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار