303 نانوایی از مجموع 319 واحد متخلف به جرم کم فروشی تعزیر شدند.

رئیس اداره بازرگانی آمل در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری گفت: به حکم کمیسیون ویژه تعزیرات آرد ونان شهرستان تعداد 319 پرونده تخلف نانواییها شهرستان بررسی و صاحبان آنها مشمول پرداخت جریمه نقدی به تعزیرات حکومتی شدند.

زمانی افزود: از مجموع پرونده های رسیدگی شده، تعداد 303فقره پرونده تخلف واحد نانوایی های شهرستان آمل مربوط به کم فروشی این واحدها بوده است.

به گفته وی : همچنین گرانفروشی با 9فقره و درج نکردن قیمت نان با 7 فقره در رده های بعدی تخلف های بررسی شده صاحبان نانوایی های متخلف شهرستان آمل از سوی کمیسیون ویژه تعزیرات آرد ونان شهرستان آمل بوده است.

رئیس اداره بازرگانی آمل گفت: این کمیسیون با بررسی پرونده های تخلف در مجموع، متصدیان این واحدها را به پرداخت بیش از 107میلیون ريال جریمه نقدی به تعزیرات حکومتی محکوم کرد.

زمانی به وجود حدود 420واحد نانوایی در سطح شهر وروستاهای شهرستان آمل اشاره کرد وافزود: صاحبان نانوایی ها حق تعطیلی خودسرانه را ندارند و همه این واحدها بر اساس اعلام اتحادیه نانواهایی های شهرستان، از تعطیلی ۴ روز در ماه بهره مند هستند.

وی از مردم نیز خواست هرگونه نارضایتی از نحوه پخت نان، قیمت و بهداشتی بودن محیط نانوایی ویا موارد مشابه را از طریق مرکز پیام 124بازرگانی اطلاع تا ازاین طریق در کوتاه ترین زمان رسیدگی شود./ز

برچسب ها: نانوایی ، تعزیر ، متخلف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.