معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش وجوانان با مهم برشمردن نقش جوانان در جامعه، برنامه ریزی برای نیازهای مختلف این قشر را امری مهم و ضروری دانست.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، محمود گلزاری شب گذشته در دیدار جامعه ورزش با معاون اول رئیس جمهور اظهارداشت: در بینش دینی و فرهنگی ما، جوان از جایگاه بسیار ارزشمندی برخوردار است. این جایگاه حتی در تاریخ ملی و اسلامی کشورمان نیز بسیار مشاهده می شود.

وی ادامه داد: درتاریخ شیعه، دوران پیروزی انقلاب اسلامی و 8 سال دفاع مقدس و دوران سازندگی، جوانان نقش قابل توجهی را ایفاء کرده و هم اکنون نیز در بخشهای مختلف در حال انجام وظیفه هستند.

معاون ساماندهی امور جوانان درادامه این نشست برنامه ریزی و تصمیم سازی برای جوانان در ابعاد مختلف را امری مهم و ضروری دانست و گفت : اگر خواستار مشارکت جوان در عرصه های جهانی هستیم باید فضای مناسب برای تخلیه هیجانات مثبت و منفی آنها را فراهم نماییم.

وی از ورزش به عنوان ابزاری مهم برای دور نگهداشتن جوانان از آسیب های اجتماعی و در عین حال رشد و تعالی این قشر بالنده نام برد و گفت: بسیاری از مشکلات راه درمانی جز ورزش ندارد.

گلزاری در پايان خاطر نشان کرد: من معتقدم وزارت ورزش وجوانان دو وظیفه مهم برعهده دارد، اول اینکه به واسطه ورزش زمینه تعالی و سطح سلامتی جوانان به ویژه ورزشکاران را مهیا کند و در بخش دیگر به مطالعه پیرامون سایر نیازهای جوانان از جمله ازدواج، مسکن، مشارکت، اوقات فراغت و... پرداخته و دراین حوزه ها برنامه های مناسب را تدوین کند.
برچسب ها: شیعه ، معاون ، جوانان ، گلزاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار