فیلم سینمایی «سس کچاپ پتی» ساخته تینا وان ترابن محصول آلمان در بخش مسابقه بین‌الملل جشنواره بیست و هفتم کودکان و نوجوانان روی پرده می‌رود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از ستاد خبری بیست و هفتمین جشنواره بین‌‌المللی فیلم‌‌های کودکان و نوجوانان، این فیلم سرگرم‌کننده خانوادگی محصول سال 2012 آلمان است که توسط «تینا وان ترابن» بر اساس فیلمنامه‌ای از او و رودیگر برترام ساخته شده است.

فیلم «سس کچاپ پتی» ماجرای دختر نوجوانی به نام پتی است که برای محافظت از رمز و راز رستوران زنجیره‌ای خانواده خود، تلاش می‌کند. کشمکش بر سر به دست آوردن فرمول سس کچاپ ویژه این رستوران زنجیره‌ای، او را وارد ماجراهایی می‌کند که در نهایت، او را در نگهداری از یک میراث خانوادگی، پیروز نشان می‌دهد. 

«تینا وان ترابن» کارگردان این فیلم دانش آموخته زبانشناسی، جامعه شناسی و ارتباطات رسانه‌ای است و کار خود را از سال 1994 با دستیار کارگردانی، تدوین و تهیه کنندگی در سینما و تلویزیون آلمان آغاز کرده است.  او در 2005 از مدرسه فیلمسازی کلن در رشته کارگردانی سینما فارغ‌التحصیل شد. بعد از فعالیت در ساخت فیلم‌های کوتاهی که موفقیت‌هایی هم برای این کارگردان به همراه داشتند، «سس کچاپ پتی» نخستین فیلم بلند سینمایی اوست.

لوسی ریش، مارلین ریش، تابیا ویلمسن، تکلا کارولاوید و آنیکه کیم سارناو از بازیگران این فیلم هستند.

فیلم  «سس کچاپ پتی» پیش‌تر در جشنواره‌هایی چون تسانولیکی، کپنهاک، شانگهای، ملبورن و ... روی پرده رفته است.

بیست‌وهفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با گرامیداشت نام پیامبر اکرم (ص) پدر آسمانی کودکان دنیا، از پانزدهم تا نوزدهم مهرماه در اصفهان برگزار خواهد شد./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.