کارگاه یکروزه انتقال تجربه کارگردانی مستند "از ایده تا اجرا "در ایوان شمس برگزار می شود /.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی گروه سینما فیروزه، این گروه قصد دارد کارگاه های آموزشی و انتقال تجربه سینمای مستند و فیلم کوتاه را با روشی جدید و با استفاده از مستندسازان حرفه ای و به روز در تالار ایوان شمس برگزار کند.

کارگاه آزاد مستند سازی سینما فیروزه به موضوع مهم کارگردانی مستند "از ایده تا اجرا" اختصاص دارد. کارگردانی فیلم مستند "از ایده تا اجرا" را فرشاد اکتسابی مستندساز برگزیده ششمین جشنواره سینما حقیقت و چندین جشنواره بین المللی خارجی و داخلی دیگر و نیز با سابقه فیلمسازی در سایر کشورهای جهان با رویکردی نو تدریش خواهد کرد.

این کارگاه روز پنج شنبه (۱۱مهر ماه) ساعت ۱۶ در سالن اشراق تالار ایوان شمس به همراه نمایش فیلم مستند "مجنونی از اسکاندیناوی” برگزار خواهد شد و ورود برای عموم علاقه مندان رایگان خواهد بود.

او در ششمین دوره از جشنواره سینما حقیقت، دیپلم افتخار بخش مستند تاریخی را برای فیلم "راز یک مجسمه”، دیپلم افتخار بهترین فیلم نیمه بلند جشنواره برای فیلم ” مجنونی از اسکاندیناوی”،تندیس جشنواره در بخش بهترین تدوین و بهترین پژوهش برای فیلم "راز یک مجسمه" دریافت کرده است.

گفتني است، ورود برای عموم علاقه مندان رایگان و آزاد خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وبسابت سینما فیروزه به آدرس www.cinemafirozeh.com مراجعه کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار