مسئول واحد روابط عمومی جامعه اسلامی دانشجويان گفت: با تشکیل کارگروه‌های خبرنویسی و آموزش خبری به اعضا، به دنبال تقویت دفاتر جامعه اسلامی در دانشگاه‌ها، در زمینه‌های تبلیغاتی اتحادیه هستیم.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، محمد معمارباشي با بيان اينكه گفتمان شاخص واحد فرهنگی با تاکید بر رشد معنوی تشکیلات تحت عنوان فصل زندگی جامعه اسلامی را در برنامه داريم، اظهار داشت: برای تحقق این هدف کمیسیون اصلی به اضافه 5 کارگروه منطقه‌ای تشکیل شده است.

وی افزود: اولین کارگروه، کارگروه حبل‌المتین است که تجلی‌بخش آموزه‌های قرآنی در سه سطح انس با قرآن، تدبیر در آن و عمل به فرامین الهی به منظور دنباله‌روی آرمان‌های شهدا در ترویج روحیه جهادی از جمله اهداف آن است.

دبیر فرهنگی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان  در ادامه اضافه كرد:همچنین در تعیین وظایف کارگروه، پژوهش و انتشار فرهنگ قرآن، ارائه برنامه قرآنی، ترویج سبک زندگی شهدا و بررسي سیره اهل بیت تعیین شده است.

معمارباشي تصريح كرد: دومین کارگروه،‌کارگروه رسانه است که انتشار ماهنامه فرهنگی و درج رخدادهای فرهنگی کشور به علاوه رصد فرمایشات رهبری در زمینه فرهنگی در دستور کار آن قرار دارد.

وي همچنين برپایی نمایشگاه‌های مناسبتی، ‌تهیه جزوات آموزشی برای ترویج سبک زندگی و ارتباط با مراکز فرهنگی اساسی کشور مثل کمیسیون فرهنگی م وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از جمله اهداف این کارگروه دانست.

دبیر فرهنگی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان درباره وظایف کارگروه مبارزه با تهاجم فرهنگی گفت: انتشار کلیپ‌های مناسب با هنر اسلامی، سبک پوشش ایرانی اسلامی و مدیریت اسلامی در برنامه هاي اين واحد قرار دارد.

معمارباشي با معرفي كارگروه 313 مطرح كرد: همانطور که از نام این کارگروه پیداست بیشترین وظایف این کارگروه در زمینه معرفي فرهنگ متنظران انتظارات از ما در زمان غيبت  و همچنين معرفی اهداف مشترک فرهنگ عاشورا است.

وی خاطرنشان كرد: واحد فرهنگي از وزارت ارشاد انتظاراتي دارد و اين است كه نیروهای ارزشی را در سطح سینما و تئاتر شناسایی کرده و به طور جدي پيگير مسأله خانه سينما باشند و همچنين در فضای رسانه مشخص كند که جنگ نرم چگونه فضايي دارد واحد فرهنگی قصد پيگيري فرهنگ در ابعاد ایرانی و اسلامی را دارد.

در پايان ليلا دهقان مسئول واحد روابط عمومی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان، درباره نحوه ارتباط و اطلاع از برنامه هاي اتحاديه را بيان کرد.

وی افزود: علاقه‌مندان برای کسب اطلاع از فعالیت‌های مختلف اتحادیه می‌توانند به پایگاه خبری اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان به نشانی www.jadnews.ir  مراجعه کنند.

دهقان در ادامه تصريح کرد: با توجه به دامنه فعالیت‌های اتحادیه و وضعيت فعلي، طرح‌های نخبه‌پروری و فعال‌سازی اعضای دفاتر جامعه اسلامی دانشگاه‌ها در دستور کار قرار دارد.

 مسئول واحد روابط عمومی جامعه اسلامی خاطرنشان کرد: با تشکیل کارگروه‌های خبرنویسی و آموزش خبری به اعضا، به دنبال تقویت دفاتر جامعه اسلامی در دانشگاه‌ها، در زمینه‌های تبلیغاتی اتحادیه هستیم. 

همچنين خبرنگاران انتقادات و پيشنهادات خود را مبني بر همكاري و در جريان قرار گرفتن از برنامه‌هاي اتحاديه اجامعه اسلامي با اعضا و مسئولان اين تشكل در ميان گذاشتند.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار