رئیس هیئت اسکی شمال غرب استان تهران گفت: مهمترین دغدغه ما در هیئت اسکی تقویت بعد همگانی اسکی و هم چنین برگزاری لیگ در استان تهران است.

پیام نظر در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: یکی از هیئت های اسکی فعال و حساس اسکی تهران، هیئت اسکی شمال غرب استان تهران است که ریاست آن به من سپرده شد.
وی افزود: مهمترین برنامه ما در هیئت اسکی شمالغرب استان تهران بحث تقویت بعد همگانی است چراکه هرچه شمار علاقمندان بیشتر شود در بعد قهرمانی نیز شاهد رشد و موفقیت ورزشکاران خواهیم بود.
وی افزود: همچنین از برنامه های مهم ما برگزاری لیگ در استان تهران است و این پیشنهاد را به هیئت های استان تهران می دهیم تا لیگ در میان اسکی بازان سراسر تهران برگزار شود.
وی تأکید کرد: در چنین لیگی فرصت استعدادیابی و قهرمان پروری برای هیئت سراسر استان ها نیاز است و حتی اگر از 8 هیئت و به عنوان مثال 80 نفر در مسابقات شرکت کنند و 8 تا 10 نفر منتخب نیز معرفی شوند ما به هدف  خود رسیده ایم.
 
 وی عنوان داشت:  پیست توچال به هیئت های اسکی شمال غرب و شمال شرق تهران تعلق دارد البته به این معنی نیست که این پیست زیر نظر ما کار می کند بلکه ما تعامل خوبی با این پیست برای اجرای اهداف مشترک خواهیم داشت.
 
 نظر بیان کرد:  در اين هفته با توجه به رایزنی های صورت گرفته اولین جلسه هیئت رئیسه را تشکیل و اعضا از جمله هیئت رئیسه نائب رئیس و .... انتخاب خواهند شد.
 
وی در خصوص عملکرد دو سال گذشته هیئت اسکی گفت:  ونکی نیز زحمت زیادی در هیئت اسکی استان کشید و البته با توجه به مشغله کاری اش در سازمان  لیگ فدراسیون، خودش خواست تا برای لطمه نخوردن به کارش دیگر این مسئولیت را نداشته باشد و از من خواسته شد تا به جای وی این سمت را بر عهده بگیرم.
 
 وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم بتوانیم شرایط را در هیئت اسکی شمال غرب استان تهران سازماندهی کنیم و ورزشکاران را به این رشته علاقمند کنیم در تهران مسئولیت و سیعی در پیش داریم چرا که بعد قهرمانی و تمرکز اسکی و تجهیزات و پیست ها بیش از سایر استان ها ست و امیدواریم که با تلاش که داریم بتوانیم به اهدافمان دست پیدا کنیم./چ
برچسب ها: نظر ، اسکی ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار