مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با ابراز خوشحالی از بهبودی کوروش باقری،اظهار کرد: وی برای وزنه برداری کشور یک غنیمت است.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، عباس امانی شهرک روز گذشته با حضور در بیمارستان پیامبران تهران از کوروش باقری سرمربی تیم ملی وزنه برداری عیادت کرد.
 
در این ملاقات امانی شهرک ضمن اطلاع از آخرین وضعیت این چهره برجسته ورزش کشور و استان کرمانشاه لحظاتی نیز با وی به گفتگو پرداخت.
 
وی پس از این دیدار با ابراز خوشحالی از بهبودی کوروش باقری،اظهار کرد: باقری برای وزنه برداری کشور یک غنیمت است و از خداوند بزرگ می خواهیم وی را همیشه سلامت و شاد ملاقات کنیم.
 
همچنین در این دیدار که معاون توسعه امور ورزش،مسوول گروه نظارت فنی بر اماکن ورزشی و روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه نیز حضور داشتند،کوروش باقری با روحیه بالا و مثالزدنی خود از حضور مدیر کل و همراهان در بیمارستان پیامبران تهران تشکر و قدردانی نمود.
 
کوروش باقری که ساعت 6 صبح روز دوشنبه (اول مهر) دچار ایست قلبی شده بود، خوشبختانه با دعای خیر مردم، تلاش پزشکان و لطف خدا سلامتی خود را به دست آورد و از بیمارستان ترخیص شد.
 
باقری، طی چهار روز گذشته در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان پیامبران تحت نظر پزشکان متخصص قلب قرار داشت و در نهایت روز شنبه 6 مهرماه از بیمارستان مرخص شد.
برچسب ها: کرمانشاه ، وزنه ، امانی ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار