مدیر مرکز کنترل ترافیک شهر تهران با بیان اینکه ترافیک پایتخت در هفته نخست مهرماه در مجموع حدود 25 درصد افزایش داشته است گفت:بیشترین ترافیک صبح گاهی تهران را در روز نخست مهر و بیشترین ترافیک عصرگاهی را در روز چهارشنبه سوم مهرماه شاهد بودیم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،مهندس همایون فتاحی با بیان این مطلب اظهار کرد: براساس آمارهای به دست آمده بین روز اول مهر و هفته قبل از آن نقاط درگیر با ترافیک سنگین در پایتخت، 28 افزایش داشت و در واقع سنگین ترین ترافیک صبح گاهی در هفته نخست مهرماه مربوط به همان روز اول  و در حدود ساعت 7 و 45 صبح بوده است.
 
وی ادامه داد: بیشترین ترافیک عصرگاهی هفته نخست مهرماه نیز در روز چهارشنبه سوم مهرماه در حدود ساعت 19 و 15 دقیقه مشاهده شده است.
 
مدیر مرکز کنترل ترافیک شهر تهران خاطر نشان کرد: همزمان با بازگشایی مراکز آموزشی ساعت ترافیک صبح گاهی تغییراتی داشته و هر روز صبح از ساعت 5 و 45 دقیقه ترافیک صبح گاهی در تهران آغاز می شود و تا ساعت 9 و 45 دقیقه ادامه دارد.
 
 وی افزود: ترافیک عصر گاهی پایتخت نیز از روز اول مهرماه از حدود ساعت 17 و 45 دقیقه آغاز می شود و تا حدود ساعت 20 و 45 ادامه دارد.
 
فتاحی با بیان اینکه در مجموع ترافیک شهر همزمان با آغاز مهرماه حدود 25 درصد افزایش داشته است گفت: در مجموع تردد ها و ترافیک نسبت به روز نخست مهرماه روان تر شده است و نظم و انضباط بیشتر در ترددها مشاهده می شود .
 
وی در پایان تصریح کرد: در هفته نخست مهرماه، بیشترین وقایع مشاهده و ثبت شده توسط دوربین های نظارت تصویری مربوط به نقص فنی خودرو ها و  تصادفات خسارتی در شهر بوده است که این مساله اهمیت توجه بیشتر به معاینه فنی به موقع خودروها و ارتقا کیفیت خودروها را گوشزد می کند.
برچسب ها: ثبت ، ترافیک ، صبح ، خودرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار