معاون اجتماعي و فرهنگي شهرداري منطقه 14 از شروع به کار دبير خانه پژواک در منطقه خبر داد.

 
محمد سيفي پور در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران با اعلام اين خبر گفت: با توجه به دستورالعمل اداره کل مطالعات اجتماعي و فرهنگي در خصوص برگزاري جشنواره پژواک، منطقه اقدام به تشکيل دبير خانه اين جشنواره در اداره مطالعات کرد و با چاپ بروشور و بنر درسطح محله و منطقه اطلاع رساني کرد.  
 
وي اظهار داشت: اين جشنواره با مشارکت نهادهاي مرتبط و همکاري متخصصان، پژوهشگران و صاحب نظران حوزه پژوهش در آذر ماه سال جاري برگزار مي شود.
 
سيفي پور افزود: توضيحات تکميلي مربوط به ساختار و شکل نگارش آثار و نحوه ي ارسال آنها درنشاني سايت جشنواره www.pajvakemahale.ir قابل مشاهده است همچنين پژوهشگران مي توانند براي ارتباط با دبيرخانه پژواک منطقه 14 به نشاني خيابان نبرد، شهرداري منطقه 14، معاونت اجتماعي و فرهنگي مراجعه و يا با آدرس motaleatregion14@gmail.com  مکاتبه کنند.
 
وي خاطرنشان کرد: برنامه هاي ابلاغي اداره کل مطالعات که شامل پروژه سنجش حس تعلق محله اي هم انديشي محله و به روز رساني نيم رخ محله مي باشد طبق برنامه زمان بندي شده در حال انجام و تکميل است و در اين راستا اداره مطالعات منطقه در جهت تقويت و ارتقاء کيفيت برنامه ها و پروژه ها اقدام به برگزاري کلاسهاي آموزشي جهت آموزش پژوهشگران منطقه کرده است./
برچسب ها: دبیرخانه ، پژواک ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار