مدیر اداره بافت تاریخی شهرداری منطقه 12 از برگزاری جشنواره تهران گردی گذرهای تاریخی این منطقه خبر داد.

محمدی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: همزمان با فرا رسیدن روز جهانی و هفته جهانگردی و هفته ملی گردشگری جشنواره تهران گردی گذرهای تاریخی واقع در منطقه 12 برگزار می شود.

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: جشنواره تهران گردی گذرهای تاریخی منطقه 12، همزمان با روز جهانی و هفته جهانگردی و هفته ملی گردشگری از 7 تا 14 مهرماه سال 92 در حال برگزاری است.
محمدی با اشاره به نحوه ی اجرای این طرح گفت: در این طرح 20 مسیر و گذرهای تاریخی منطقه 12 در دو بخش ویژه شهروندان مناطق 22 گانه شهر تهران در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: 10 مسیر مشخص شده در ایام هفته جهانگردی و هفته ملی گردشگری با بازدید از گذرهای تاریخی منطقه 12 و 10 مسیر مشخص شده پس از پایان هفته جهانگردی و هفته ملی گردشگری در محدوده ی تهران قدیم از اقدامات اجرایی این طرح است.

محمدی در پایان با اشاره به جشنواره تهران گردی گذرهای تاریخی در هفته جهانگردی و هفته ملی گردشگری افزود: بازدید سقاخانه های تاریخی، آب انبارها و حمام های قدیمی، مسیر میدان مشق و میدان ارگ، گذر تفریحی امین السلطان گذر تاریخی امامزاده یحیی (ع)، گذر تاریخی بهارستان، از اقدامات دیگر بافت تاریخی شهرداری منطقه 12 در این طرح است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار