معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان اردبیل گفت: معصومیت کودکان باید عاملی برای بهره‌گیری از ظرفیت این قشر پاک و معصوم باشد تا در قالب هنرها و برنامه‌های مختلف بتوانند توانمندی‌هایشان را به رخ بکشند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / شهبازی دیروز در نشست مشترک مسئولان انتظامی و کانون اردبیل اظهار داشت: همزمان با هفته نیروی انتظامی مسابقه بزرگ نقاشی برگزار می‌شود و کودکان و نوجوانان در این برنامه حضور می‌یابند.

وی ضرورت ارزیابی برنامه‌ها و تدابیر لازم برای اجرای برنامه‌های مشترک بین نیروی انتظامی و کانون را یادآور شد و گفت: انتظار داریم با تولید آثار مکتوب و انیمیشن بتوانیم مبانی انتظامی و مقررات راهنمایی و رانندگی را به کودکان و نوجوانان یاد دهیم تا آنها بتوانند با این مبانی آشنا شوند.

شهبازی با ارج نهادن به دوران کودکی و تأثیر شگرف این ایام در شکل‌گیری شخصیت کودک خاطرنشان کرد: فرهنگ نظم و انضباط اجتماعی را باید از دوران کودکی شروع کرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل نیز در این جلسه افزود: هفته ملی کودک امسال با سبک و سیاق ویژه اجرا شده و دستگاه‌های زیادی در کنار کانون عهده‌دار برنامه‌های متنوع می‌شوند.

ناهید اللهوردیزاده بیان کرد: کانون خانه فرهنگی کودکان است و آمادگی دارد نه تنها در برنامه‌های این ایام مهم بلکه تمام ایام سال در کنار دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد چرا که از دیدگاه ما هر روز، روز کودک است و لازمه تربیت شایسته کودکان همکاری نزدیک و گسترده تمام نهادها استز/.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.