به دنبال استقبال علاقمندان از نمایش موزیکال " اشک ها و لبخندها " به کارگردانی هادی قضات، اجرای این نمایش سه روز تمدید شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران وبه نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی، آنسامبل اپرای تهران اقدام به اجرای نمایش موزیکال " اشک ها و لبخندها " به کارگردانی هادی قضات در روزهای نهم تا یازدهم مهر در تالار وحدت کرد که با استقبال مخاطبان روبرو شد.

به دنبال این استقبال مسئولین برگزاری این نمایش تصمیم به تمدید آن در روزهای 19، 25 و 26 مهرماه کردند.

"  اشک ها و لبخندها " داستانی واقعی است که در سال 1938 و چند ماه قبل از جنگ جهانی دوم اتفاق افتاده است. کاپیتان فون تراپ فردی وطن پرست است که پس از فوت همسرش به شدن ناراحت و غمگین می شود و موسیقی را فراموش می کند. ماریا از صومعه به خانه کاپیتان می آید و چیزی از موسیقی نمی داند. آشنایی این دو ترکیبی به وجود می آورد که کاپیتان به موسیقی و ماریا به میهنش و فرزندان کاپیتان به خانواده عشق می ورزند.

گفتنی است نمایش موزیکال " اشک ها و لبخندها " در روزهای 19 و 26 مهرماه ساعت 18 و در روز 25 مهرماه ساعت 17 به روی صحنه تالار وحدت می رود./ي2

برچسب ها: نمایش ، اشک ها ، لبخندها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
محمداقبال رجبي
۰۸:۲۰ ۱۵ مهر ۱۳۹۲
خوش به سعادتون كه امكانات اجرا داريد و از كمكهاي مالي برخورداريد ارشاد دماوند كه همش وعده سر خرمن ميدهد و مارا بازيچه دست خود كرده . وعده داد تا ما كار دست گرفتيم حالاكه كار آماده شده است كمك نميكند.
آخرین اخبار