معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از میزبانی مجموعه تاریخی فرهنگی تاق بستان از کودکان در هفته کودک خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

محمدرضا ستایش فر گفت: امسال برنامه های هفته کودک با همکاری سایر دستگاه های اجرایی و مرتبط با حوزه کودکان به صورت ویژه تری برگزار خواهد شد.

وی افزود: امسال حدود 20 دستگاه گرد هم آمده اند تا با انسجام و همدلی بیشتر هفته کودک را گرامی بدارند.

ستایش فر با اشاره به گرامیداشت هفته ملی کودک از 16 تا 20 مهر در مراکز فرهنگی و هنری سراسر کشور، اظهار کرد: امسال این هفته گستردگی بیشتری هم از نظر جغرافیایی و هم از نظر همکاری دستگاه های دیگر دارد.

وی اضافه کرد: امروز در محوطه تاریخی - فرهنگی تاق بستان و با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، جشن کودک برگزار می شود.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه: در این جشن که با حضور هزاران کودک کرمانشاهی برپا می شود مسابقه نقاشی برای کودکان با در اختیار گذاشتن وسایل نقاشی در نظر گرفته شده و در پایان مراسم هم بیانیه ای توسط یکی از کودکان قرائت می شود.

ستایش فر افزود: همچنین جشنواره ای با عنوان جشنواره کودک در روز پنج شنبه 18 مهر ماه در محوطه تاق بستان برگزار می شود.

معاون گردشگری استان کرمانشاه، گفت: هفته ملی کودک با شعار (زنده بادکودکی) (زنده باد زندگی) امسال با فضای شاد و به یادماندنی در استان کرمانشاه برگزار خواهد شد./س

برچسب ها: کودکان ، هفته ، میهمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.