مشاور مدیر عامل شرکت عمران پردیس گفت: ما دنبال ساخت ساختمان دولت در شهرستان پردیس هستیم یک مجموعه اداری در قالب یک ساختمان پیش بینی شودو برای هر نهاد یک آپارتمان 120متری در نظر گرفته شود.

علی اکبر فراشیانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد استقرار ادارات مختلف در شهرستان پردیس گفت :در مورد استقرار ادارات مختلف در شهرستان پردیس باید نگاهی دو بردی داشته باشیم باید به ادارات به دید مستقل و یا پراکنده و یا متمرکز در این رابطه نگاه کنیم ما در این راستا به لحاظ اختصاص زمین با کاربری اداری مشکلی نداریم و فضای شهری به این موضوع اختصاص داده شده است.

وی در ادامه این مطلب با اشاره به این موضوع که نقشه پارک اداری در شهر پردیس به هم خورده است تصریح کرد :نقشه پارک اداری در شهر پردیس به هم خورده است اگر به هر اداره مستقلی زمینی بدهیم و مشغول ساخت و ساز شود در این راستا شاهد طی شدن فرایندی طولانی هستیم و این موضوع اتلاف منابع را هم به همراه دارد .

مشاور مدیر عامل شرکت عمران پردیس در مورد تیپ بندی ادارات در پردیس اضافه کرد :در قسمت های بافت اداری شهر طرح جایگزینی با همکاری شهرداری و کمیسیون ماده پنج داریم که در آن ساختار ادارات تیپ بندی می شود اداراتی که نیازمند فضای مستقل هستند و اداراتی که به این فضا نیاز ندارند تفکیک می شوند .

فراشیانی در خاتمه اظهارداشت :ما دنبال ساخت ساختمان دولت در شهرستان پردیس هستیم یک مجموعه اداری در قالب یک ساختمان پیش بینی شودو برای هر نهاد یک آپارتمان 120متری در نظر گرفته شود از این طریق می توان خدمات عمومی را بهتر به مردم ارائه کرد و در کاهش هزینه ها هم موثر است ./س


برچسب ها: ساختمان ، دولت ، پردیس ، ادارات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.