استاندار كهگيلويه وبويراحمد نقد منصفانه رسانه اي را لازمه شتاب بخشي كار توسعه و اصلاح امور مديريت ها و برنامه ها خواند و گفت: نقد تخريب نيست بلكه هدف آن اصلاح روش ها براي بهتر انجام گرفتن كارها است.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج،دكتر سيد موسي خادمي در اولين نشست با اصحابه رسانه اين استان به نقش سازنده رسانه ها در توسعه همه جانبه اشاره كرد و افزود:بايد از اين ظرفيت مطلوب در استان به بهترين وجه استفاده بهينه كرد.
وي رشد رسانه هاي استان بويژه در فضاي مجازي را يادآور شد و تصريح كرد: رسانه ها به عنوان پل ارتباطي بين مردم و مسوولان رسالت مهمي براي شفاف سازي از امور به عهده دارند.
استاندار كهگيلويه وبويراحمد از شفافيت و پاسخگويي به عنوان دو اصل مهم در دولت مدرن ياد كرد وگفت: رسانه ها به عنوان ركن چهارم دموكراسي بايد با نقش هنرمندانه خود هرگونه زواياي تاريك در كار مسوولان و ابهام در ذهن مردم را برطرف سازند.
دكتر خادمي بابيان اينكه نبايد توقع مردم را نا به جا افزايش داد گفت: مطالبه ي مطالبات اجتماعي مي بايست براساس امكانات ،منابع و شرايط باشد و اگر بيش از ظرفيت هاي جامعه در مردم توقع ايجاد شود، بعد دچار سرخوردگي خواهند شد،گر چه تلاش براي توسعه امكانات و افزايش رفاه مردم هدف عالي مسوولان است.
استاندار كهگيلويه وبويراحمد به آفت سياست زدگي و سياسي كار و مشكلات آن در فرايند اجراي برنامه ها و كار مسوولان اجرايي اشاره كرد و گفت: با كارهاي سياسي و شبه سياسي مخالفم و رسانه ها بايد در جهت برون رفت از اين نگاه حركت كنند./س
برچسب ها: رسانه ، شتاب ، توسعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.