رحیم میراخوری سرمربی تیم ملی جوانان در پایان بازی تیم های ملی جوانان ایران و عربستان به همراه مدیر رسانه ای تیم ملی جوانان در کنفرانس شرکت کرد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، میراخوری در آغازکنفرانس گفت: خدا را شکر می کنیم که امروز توانستیم نتیجه خوبی بگیریم و با توجه به نتیجه ای که عربستان در مقابل تاجیکستان گرفت و با 5 گل از سد این تیم گذشت، برای صدرنشینی احتیاج به تفاضل گل 5 داشتیم که به دست آمد و توانستیم شش بر یک لبنان را شکست دهیم وبه صدر گروه برویم.

وی در پاسخ به این سوال که ایران با یک تساوی صعود می کند، ایا ایران در مقابل عربستان برای مساوی به میدان می رود گفت: هرگز اینطور نیست، من تیمم را برای برد به میدان می فرستم.

سال 77 با تیم ملی نوجوانان در قطر چنین اتفاقی برایمان افتاد و بااینکه با یک مساوی مقابل بحرین صعود می کردیم اما شکست خوردیم و حذف شدیم. در آن مسابقات هم مثل این دوره یک تیم صعود می کرد. ما عربستان را به خوبی آنالیز کرده ایم و برای بردنش به میدان می رویم.

میراخوری درباره اینکه در برخی پستها تیم ملی جوانان احتیاج به بازنگری دارد یا نه گفت: این بازیکنان سه ماه است کنار هم تمرین می کنند و بهترین های رده سنی خودشان هستند، اما در صورت داشتن اردوهای بیشتر و بازیهای خارجی مطمئنا تیم هماهنگ تر از قبل می شود. البته ما ان شالله در صورت صعود اردوی استعدادیابی دیگری هم برگزار خواهیم کرد.

سرمربی تیم ملی جوانان درباره درخشش آزمون در بازی امروز گفت: آزمون در بازی اول خسته بود امادیدید که در این بازی چه کیفیتی نشان دادو  دو گل زد و بهترین بازیکن زمین شد.

وی در پایان با تشکرازشبکه ورزش که بازی را به صورت زنده پخش کرد گفت:پخش زنده بازی روحیه خوبی به بازیکنان داد و زمانی از طریق مدیر رسانه ای تیم متوجه شدیم بازی پخش می شود انگیزه های بازیکنان چندبرابر شد. در هر حال بازی با عربستان یک فینال آسیایی زودرس است و از مردم خونگرم کرمان می خواهم تا برای حمایت از نام ایران در برابر این حریف سنتی فوتبال ایران روز شنبه ورزشگاه شهید باهنر کرمان را پر کنند./آق
برچسب ها: میراخوری ، لبنان ، عربستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار