مسوول حوزه نمايندگي ولي فقيه در سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخيزداري كشور گفت: موفقيت رييس جمهوري در اجراي برنامه‌هاي خود موجب پيروزي نظام و افتخار روحانيون مي‌شود.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، حجت الاسلام سيدمصطفي طباطبايي‌نژاد در آيين اختتاميه كارگاه آموزشي مسوولان دفاتر نمايندگي ولي فقيه در ادارات كل منابع طبيعي سراسر كشور كه در مجتمع منابع طبيعي كلارآباد برگزار شد، افزود: اكنون ملت و دولت آرامش خوبي پيدا كرده است.

طباطبايي‌نژاد با اشاره به حمايت نمايندگان مجلس از مواضع رييس جمهوري خاظرنشان كرد: سربلندي رييس جمهوري موجب سربلندي كل روحانيون مي‌شود.

طباطبايي‌نژاد با اشاره به اين‌كه در عين حال ما نبايد فريب لبخند دشمنان را بخوريم ، تصريح كرد: اگر آن‌ها سخن از اين مي‌گويند كه نمي‌خواهند نظام ما را سرنگون كنند به دليل قدرت ماست كه باعث مي‌شود آنان توانايي چنين اقدامي را نداشته باشند.

به گفته مسوول حوزه نمايندگي ولي فقيه در سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخيزداري كشور، فتواي رهبر معظم انقلاب مبني بر حرام بودن استفاده از تسليحات كشتار جمعي بازتاب خوبي در جهان داشته است و شايسته است به صورت سند رسمي در سازمان ملل منتشر شود.

وي همچنين با بيان آيات و رواياتي در اهميت انفال و منابع طبيعي در اسلام يادآور شد: در عصر غيبت امام معصوم، (ع)، انفال بر شيعيان حلال است ولي بايد بر طبق نظر ولي فقيه از آن استفاده شود.

طباطبايي‌نژاد تاكيد كرد: به تجربه ثابت شده است كساني كه منابع طبيعي از جمله درختان و جنگل‌ها را نابود مي‌كنند، عمر پربركت و طولاني ندارند/س.

برچسب ها: پیروزی ، نظام ، افتخار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.