سرمربی تیم فوتبال امید پرسپولیس گفت: تیم امید پرسپولیس در شرایطی که تا دقیقه 70 بازی، از صدرنشین بازی‌ها در خانه حریف با نتیجه دو بر یک پیش بود، این بازی را 9 نفره واگذار کرد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، مجید نائینی اظهار داشت: ما در زمین مقاومت بازی می‌کردیم و همه چیز به سود آنها بود. مربی حریف هم به قدری صحبت کرد تا اینکه بالاخره با یکسری اتفاقات جریان بازی تغییر کرد و امتیازات بازی برده از ما سلب شد.
 
وی ادامه داد: در نیمه اول بازی یک گل خوردیم اما بچه‌ها در نیمه دوم عالی کار کردند و از دقیقه 60 تا 70 دو گل زدیم و دو بر یک از حریف جلو بودیم. شرایط اینگونه پیش می‌رفت که در دقیقه 75 بازی، نعیم بهزادی برای سر زدن روی هوا بلند شد. تصاویر ویدئویی داریم که به خوبی نشان می‌دهد با مشت به سر و گردن او می‌زنند و نعیم نقش زمین شد. در چنین مواقعی که به سر بازیکن ضربه می‌خورد و خطراتی برای بازیکن وجود دارد، داور نباید منتظر بیرون رفتن توپ از زمین بماند ولی داور نه تنها خطا نگرفت بلکه بازی را قطع هم نکرد. نعیم که افتاد، چند نفر از بازیکنان ما و حتی بازیکنان حریف به سمت او رفتند. توپ هم روی دروازه ما آمد، همانجا یک خطای هند هم از سوی بازیکنان حریف روی داد که آن هم اعلام نشد. بازیکن پا به توپ مقاومت، در حالی که اکثر بچه‌های ما دست از بازی کشیده بودند، مردد بود که ادامه بدهد یا نه که مربی مقاومت با فریادهای خود او را وادار به اینکار کرد و بازی مساوی شد. بعد از این صحنه، بچه‌های ما به خاطر عدم اعلام خطاها اعتراض کردند که دو نفر اخراج شدند و ما بازی را 9 نفره ادامه دادیم و در آن شرایط یک گل دیگر دریافت کردیم.
 
نائینی در پایان خاطرنشان کرد: نعیم بهزادی بر اثر آن ضربه به بیمارستان مراجعه کرد و دکتر برای او یک هفته استراحت نوشته است و بعد از این یک هفته وضعیت او دوباره بررسی خواهد شد.
برچسب ها: پرسپولیس ، بازیکن ، امید ، حریف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار