سي و سومين دوره آموزش زبان فارسي با حضور ده ها ايتاليايي علاقمند به فراگيري زبان فارسي در رايزني فرهنگي سفارت جمهوري اسلامي ايران در رم آغاز شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، قربانعلي پورمرجان رايزن فرهنگي کشورمان با خوش آمد گويي به فارسي آموزان به اهميت زبان فارسي و تاريخ آن اشاره کرد و شناخت زبان فارسي را از ضرورت هاي شناخت ادبيات و تمدن غني ايران اسلامي دانست. 

وي افزود: فارسي از نظر شمار و تنوع ضرب‌ المثل‌ها در ميان سه زبان اول جهان است. دامنه واژگان و تنوع واژه‌ها در فارسي همچنان بسيار بزرگ و پرمايه ‌است و يکي از غني ‌ترين زبان‌هاي جهان از نظر واژه‌ها و دايره لغات بشمار مي‌آيد. 

رايزني فرهنگي ايران در ايتاليا در کنار پنج دپارتمان زبان فارسي در دانشگاه هاي ايتاليا، هر سال دوره هاي جديدي از آموزش زبان فارسي را براي علاقمندان ايتاليايي تشکيل مي دهد.

سي و سومين دوره آموزش زبان فارسي با حضور خانم بيانکا ماريا فيليپيني استاد زبان فارسي دانشگاه ويتربو تشکيل شد. وي فارغ التحصيل رشته زبان فارسي در مقطع دکترا از دانشگاه شرق شناسي ناپل است که در حال حاضر به عنوان مدرس زبان فارسي در دانشگاه ويتربو مشغول به تدريس است.

دوره آموزش زبان فارسي روزهاي شنبه هر هفته در سه دوره ابتدايي، متوسطه و پيشرفته تشکيل خواهد شد./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار