“ نجوای دل " عنوان ویژه برنامه گروه معارف شبکه تهران برای شب و روز عرفه است که در دو قسمت بر روی آنتن می رود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی شبکه تهران ، سید یوسف موسوی تهیه کننده این ویژه برنامه در تشر یح ساختار آن گفت: اولین برنامه دوشنبه 22 مهرماه شب عرفه ساعت 22 به مدت 55 دقیقه بصورت زنده و مستقیم از استودیوی پخش جدید  شبکه  بر روی آنتن می رود. در این برنامه حجت الاسلام پناهیان به عنوان کارشناس مذهبی برنامه  درباره اعمال عرفه و فضلیت آن برای بینندگان صحبت می کند. ارتباط زنده و مستقیم با کربلا معلی ، وله های مناسبتی از دیگر بخش های این برنامه است. 

موسوی با اشاره به ویژه برنامه عرفه که در روز سه شنبه 23 مهرماه بر روی آنتن می رود ، اضافه کرد: بخش دوم برنامه نجوای دل روز عرفه از ساعت  14 تا16:40 دقیقه پخش می شود و دکتر حجت الاسلام روحی کارشناس مذهبی با بررسی شرح دعای عرفه و توجه به معنایی و نکات اخلاقی و مضامین این دعا  در استودیو پخش حضور دارد ، واحد سیار شبکه تهران نیز ارتباط زنده و مستقیمی با حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) برای پخش مستقیم دعای عرفه با مداحی آقای مجتبی باقری برقرار می کند .

تهیه کننده برنامه " نجوای دل " ادامه داد: وله ، مداحی و .... از دیگر آیتم های این برنامه است که با اجرای سید رضا نواب بر روی آنتن می رود./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار