ششمين نمايشگاه بين المللي سنگ، معدن و صنايع وابسته در شهر نيمور از توابع شهرستان محلات با سنگ كشور گشايش يافت و به مدت سه روز مورد بازدید قرار گرفت.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران اراک ، اين نمايشگاه به مدت سه روز با حضور نمايندگان كشورهاي ايتاليا، چين، آلمان، تركيه، فرانسه و كره جنوبي به ميزباني انجمن سنگبران محلات بر روي علاقمندان معادن صنعت سنگ ساختمان قرار گرفت.

استاندار مركزي گفت: تحقق حماسه اقتصادي يكي از دغدغه هاي اصلي صنعتگران استان مركزي است كه با تبديل تحريم اقتصادي دشمن به فرصت با اراده آهنين در حال پيشرفت و توسعه صنعت كشور هستند.

مقيمي افزود: استان مركزي سرشار از معادن گران قيمت و سنگ ساختمان كم نظير و مطرح در عرصه بين المللي است.

وي مسئولان دستگاه هاي اجرايي دولت اميد و تدبير را در خدمت صنعتگران و سرمايه گذاران دانست و گفت: محقق كردن هشت درصد توسعه ملي كشور در بخش صنعت كه 5/2 درصد آن از بهره وري بدست مي آيد جز همكاري و همدلي دولتمردان و سرمايه گذاري بخش خصوصي امكان پذير نخواهد بود.

استاندار مركزي تمهيدات انديشيده شده براي گشايش اعتبار از صندوق توسعه ملي براي بخش صنعت در دولت يازدهم را گام موثر در تحول توليد و اشتغال عنوان كرد و تصريح نمود: مجلس شوراي اسلامي نيز براي رونق صنعت و معدن تلاش مي كند./ز
برچسب ها: نمایشگاه ، سنگ ، محلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.