دمای هوا در مازندران امروز به 37 درجه سانتی‌گراد می‌رسد و با کاهش دمای هوا در روزهای آینده در مازندران بارش باران در این استان شروع می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، در چند روز اخیر آسمان مازندران شاهد هوای گرم و شرجی بوده است.

استان مازندران از صبح امروز شاهد هوای گرم بوده است و به گفته هواشناسی مازندران دمای هوا در این استان به 37 درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

با توجه به گزارش هواشناسی مازندران با ورود سامانه بارشی از فردا، آسمان استان مازندران شاهد هوای بارانی است.

این در حالی است که هواشناسی مازندران وضعیت هوای مازندران را ابری همراه با بارندگی، وزش باد شدید و احتمال رعد و برق پیش‌بینی کرد.

هواشناسی مازندران وضعیت دریا در مازندران را موج ملایم از اواخر شب به تدریج مواج، سمت باد را جنوب‌شرقی تا جنوب‌غربی از اواخر شب شمال‌غربی تا جنوب‌غربی و سرعت باد در مازندران را چهار تا 12 از اواخر شب تا 15 متر بر ثانیه اعلام کرد.

هواشناسی مازندران هوای امروز را صاف تا کمی ابری همراه با افزایش دما و وزش باد گرم و از اواخر شب بتدریج با افزایش ابر، وزش باد شدید ، با احتمال رگبار باران اعلام کرده است.

بر اساس اعلام هواشناسی مازندران، وضعیت هوای مازندران در روز یک‌شنبه نیمه ابری تا ابری به تدریج همراه با بارندگی، وزش باد شدید، کاهش دما و رعد و برق است و مردم مازندران در روز دوشنبه شاهد هوای ابری همراه با بارندگی، وزش باد شدید، کاهش محسوس دما و احتمال رعد و برق روبه‌رو هستند

بیشینه دمای هـوای امروز ساری با 4 درجه افزایش نسبت به روز گذشته به 35 درجه سلسیوس و کمینه دمای هوای امشب ساری نیز با یک درجه افزایش نسبت به شب گذشته به 20 درجه سلسیوس بالای صفر می‌رسد./ب


برچسب ها: افزایش ، دمای ، هوای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.