رییس دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: این دانشگاه آمادگی دارد تفاهم نامه همکاری تحقیقاتی و پژوهشی با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) منعقد کند

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه؛پروفسور محمدمهدی خدایی گفت: در رتبه بندی سال 2012، دانشگاه رازی کرمانشاه در بین کلیه دانشگاه های سراسر کشور رتبه پانزدهم را به خود اختصاص داد که این امر نشانگر جایگاه والای این دانشگاه در سطح کشور است.


وی گفت: هم اکنون هر استاد دانشگاه رازی سالانه یک و نیم مقاله
ISI می نویسد که اگر مقالات ISC را هم به آن اضافه کنیم شمار این مقالات به دو عدد در سال می رسد.

خدایی به وجود تعداد 13 هزار دانشجو در این دانشگاه اشاره و تصریح کرد: 60 رشته کارشناسی، 100 رشته کارشناسی ارشد و بیش از 50 رشته دکتر در این دانشگاه تدریس می شود.

وی گفت: دانشگاه رازی کرمانشاه توانسته در سال های گذشته باوجود محدودیت ها، جهش های درخشانی داشته باشد که اختراع و ساخت چند دستگاه جدید از آن جمله است.

رییس دانشگاه رازی کرمانشاه در ادامه از برپایی نمایشگاه دستاوردهای قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) به عنوان ابزاری مهم در راستای معرفی بیشتر توانمندی های بیشتر این قرارگاه به دانشجویان و اساتید و آشنایی متقابل مجموعه قرارگاه با توانمندی های دانشگاه رازی یاد کرد و اظهار داشت: دانشگاه رازی از نظر تولید علم جایگاه خوبی در کشور دارد و آماده است دستاوردهای پژوهشی و تحقیقاتی خویش را در اختیار قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) قرار دهد.

وی همچنین به قابلیت های قرارگاه خاتم اشاره کرد و گفت: این مجموعه با بهره گیری از 11 هزار نیروی متخصص، انجام بسیاری از پروژه های زیربنایی و کلان کشور را بر عهده دارد.

خدایی احداث بزرگراه ها، تونل ها، سدها، پروژه های مربوط به نفت، گاز و پتروشیمی و ... را از مهم ترین اقدامات زیربنایی در دست انجام توسط این قرارگاه عنوان کرد. ش ک


برچسب ها: دانشگاه ، رازی ، کرمانشاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.